21 Reacties

4 jaar geleden

Misschien via vinted?

4 jaar geleden

Hi! Wij gaan begin juni trouwen, 6 weken voor de uitgerekende datum. Heel spannend dus! Omdat ik in een ivf/icsi traject zat heb ik er rekening mee gehouden. Ik heb mn jurk gekocht bij Bruidshuis Elly in Zwanenburg. Kleine winkel, super goeie persoonlijke aandacht 茅n goeie mogelijkheden voor jurken met een (hoog)zwangere buik 鈽猴笍. Geniet van de voorbereidingen, zowel baby als nu eindelijk jullie huwelijk!!

4 jaar geleden

Ik weet niet waar je vandaan komt. Maar pani moda in Alblasserdam is hier heel goed in. Maakt jurken ook zelf. Zijn normale prijzen.

4 jaar geleden

Je kan zo'n nepbuikje bestellen, zodat je kunt passen met als het ware de buik die je in april hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Liesemeis

Je kan zo'n nepbuikje bestellen, zodat je kunt passen met als het ware de b ...
Bedankt voor de tip, Mijn buik groeit nu al aardig hard haha dus denk dat ik het best al beetje kan zien 馃槄

4 jaar geleden

Ik heb mijn bruidsjurk hier gekocht: https://www.panimoda.nl Ik was 8 maanden zwanger toen ik trouwde!

4 jaar geleden

Reactie op Corr-i

Ik heb mijn bruidsjurk hier gekocht: https://www.panimoda.nl Ik was 8 maan ...
Is dat in Alblasserdam? Die kwam ik tegen op internet ja! Hebben ze ook jurken voor een wat kleiner budget? Zag geen prijzen op internet staan. Bedankt voor je reactie iig!

4 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Is dat in Alblasserdam? Die kwam ik tegen op internet ja! Hebben ze ook ju ...
Ik heb daar mijn normale trouwjurk gekocht. Die was 1250 euro. Maar dnek dat ze een hoop heeft. Ze is heel goed bereikbaar op instagram. Aardige vrouw, dus je kan der makkelijk een berichtje sturen.

4 jaar geleden

Ik weet niet of het jouw stijl is maar bijvoorbeeld Asos heeft een collectie trouwjurken waarvan ook maternity.

4 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Is dat in Alblasserdam? Die kwam ik tegen op internet ja! Hebben ze ook ju ...
Ja Alblasserdam inderdaad. Volgens mij was ie iets van 700 euro?

4 jaar geleden

Ivy & Oak heeft ook positie trouwjurken, hoogstens 500 euro: https://ivy-oak.com/collections/maternity

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties. Ben vandaag bij Pani Moda in Alblasserdam geweest. Super fijn geholpen en een prachtige jurk gekocht 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Bedankt voor alle reacties. Ben vandaag bij Pani Moda in Alblasserdam gewe ...
Super!! Krijgen we in April ook een fotootje te zien 馃槏?

4 jaar geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Super!! Krijgen we in April ook een fotootje te zien 馃槏?
Ja hoor,leuk! Als ik het niet vergeet 馃き

4 jaar geleden

Wij gaan ook trouwen in april en ik ga mijn jurk halen bij Bellyfashion.nl. We trouwen grotendeels voor de kleine aangezien mijn vriend niks met trouwen heeft en we houden het erg klein ( we trouwen op Vlieland met alleen onze getuigen, Vlieland is ons ultieme vakantieplekje dus wordt het op die manier toch speciaal en intiem ). Ik vind het daarom zonder om een hele dure jurk te kopen

4 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Bedankt voor alle reacties. Ben vandaag bij Pani Moda in Alblasserdam gewe ...
Wat leuk!! Aardige vrouw h猫! Ben heel benieuwd wat het is geworden!

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Wat leuk!! Aardige vrouw h猫! Ben heel benieuwd wat het is geworden!
Jaaa heel aardig! Hier een voorproefje van de achterkant 馃グ馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Jaaa heel aardig! Hier een voorproefje van de achterkant 馃グ馃グ
Mooi! Zo leuk ook met de sluier! In vindt dat een sluier je echt een bruid maakt 馃槂