15 Reacties

3 jaar geleden

Hahah dat doet mijn kleine ook. Geen idee waarom. Heel zielig ja. Zeg dan altijd; oooohw niet pruilen...

3 jaar geleden

Haha ja hier ook! En het ergste is....doet hij vaak als hij bij mijn moeder neergezet wordt. Bij de andere oma is het geen enkel probleem 🤣🤣

3 jaar geleden

Ja hier ook

3 jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Ja hier ook
Heb hier soms het idee dat ze op een bepaalde toon van praten reageert 🤔

3 jaar geleden

Hahaha ja mijn kindje doet dit ook, bij zo ongeveer iedereen anders. Bij mij nog nooit gedaan. Vind het wel heel schattig en grappig soms :)

3 jaar geleden

Zoiets bedoel je? Ik moet er altijd een beetje om lachen omdat het er zooo zielig uitziet 🤭 Hij doet het gelukkig niet vaak en meestal onduidelijk waarom hij het precies doet 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Hier ook meneertje pruillip 😅 we moeten er altijd smakelijk om lachen. Meestal niets ernstigs aan de hand 😉

3 jaar geleden

Hier ook, en ik moet dan stiekem lachen. Geen idee wat de reden was, maar toen ik begon te lachen ging zij ook weer lachen. Maar het ziet er zeker zielig uit.

3 jaar geleden

Reactie op Kaatje18

Hier ook, en ik moet dan stiekem lachen. Geen idee wat de reden was, maar t ...
Hahaha zo cute.. een vriendin was laatst hier toen hij dit deed en ze zei; het ziet er zo zielig en schattig tegelijk uit 😂

3 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Zoiets bedoel je? Ik moet er altijd een beetje om lachen omdat het er zooo ...
Hahaha poepie, ja dit bedoel ik!

3 jaar geleden

Reactie op Gsn85

Hahaha ja mijn kindje doet dit ook, bij zo ongeveer iedereen anders. Bij mi ...
Hahaha onze dochter doet het ook bij iedereen anders dan mijn vriend of mijzelf.

3 jaar geleden

Hier ook, meestal bij vreemde mensen wanneer hij moe is en even later gaat hij huilen en meteen daarna weer heel vrolijk alsof er niets aan de hand is. Het ziet er inderdaad zielig uit, maar ik vind het ook wel een beetje grappig 😊

3 jaar geleden

Onze vriend doet dit op commando. Lijkt heel zielig, maar wij vinden het best wel grappig🙈

3 jaar geleden

Hier nog iemand die er goed in is 🙈

3 jaar geleden

Hier nu ook in beeld gevangen..