17 Reacties

3 jaar geleden

Wij hadden de stokke prampack bij. Ideaal! Niet beschadigd

3 jaar geleden

Volg! Kan je dan je kinderwagen met maxicosi gewoon meenemen tot het vliegtuig? Ik heb ook een stokke prampack maar dacht dat ik daar de wagen in moest doen

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje08

Volg! Kan je dan je kinderwagen met maxicosi gewoon meenemen tot het vliegt ...
Ja dat kan! Ik vlieg met corendon en daar kan je gewoon met je kinderwagen tot het vliegtuig lopen. Daar pakken ze hem voor je in

3 jaar geleden

Ik had de reiswieg in een tas voor bagage gedaan, had thuis nog een beschermhoes voor backpack liggen en dat paste ook gewoon!

3 jaar geleden

Weet iemand of je het ook in bubbeltjesfolie kan doen en zo inchecken bij je bagage?

3 jaar geleden

Wij vliegen morgen terug vanuit Turkije met onze baby 12 weken. Stokke prampack gehuurd en hierin de kinderwagen met reiswieg gepakt. Ingecheckt met tui bij speciale bagage ( volgestopt met hydrofiele en luiers) en daarna baby in draagzak meegenomen. Kinderwagen echt onbeschadigd aangekomen!

3 jaar geleden

Sommige maxi cosi merken kun je ook mee het vliegtuig in nemen om je kindje veilig in te laten zitten. Misschien alleen niet handig als je geen extra stoel hebt geboekt voor jullie kindje?

3 jaar geleden

Reactie op Nouck2

Sommige maxi cosi merken kun je ook mee het vliegtuig in nemen om je kindje ...
Dat mag alleen maar als je eigen stoel hebt geboekt voor de Baby.

3 jaar geleden

Reactie op Nouck2

Sommige maxi cosi merken kun je ook mee het vliegtuig in nemen om je kindje ...
Had gebeld en 0-2 jaar mag je geen stoel voor je kindje kopen. Zelfs als je een extra stoel op je eigen naam doet mag je kindje daar niet op liggen zeiden ze 😟😟😒😒

3 jaar geleden

Reactie op dorienl89

Wij vliegen morgen terug vanuit Turkije met onze baby 12 weken. Stokke pram ...
Met het huren mag je dan gewoon het spul mee het land uit nemen... wij gaan in december naar amerika voor twee weken maar wil niet ons goede spul mee nemen

3 jaar geleden

Reactie op Maddie11

Met het huren mag je dan gewoon het spul mee het land uit nemen... wij gaan ...
De prampacks zijn juist om te gebruiken in het vliegtuig! Als je via marktplaats stokke prampack zoekt heb je in elke stad wel “mensen” die hem verhuren. Ik betaalde 25 euro voor 2 weken, en 100 euro borg. Was echt een geweldige oplossing, en wij betaalde niets extra bij de boeking hiervoor, terwijl je wel echt veel extra mee kan nemen 😉 je kinderwagen is een gebruiksvoorwerp en snap dat je niet wilt dat hij beschadigd, maar onze baby heeft geweldig elke dag in haar reiswieg joolz geslapen op vakantie naast het zwembad!

3 jaar geleden

Wij zijn gisteren teruggekomen van een weekje Lanzarote. Wij hebben de Easywalker Jackey aangeschaft. Deze kan helemaal plat waardoor onze dochter van 3 maanden gewoon haar slaapjes kon maken en wij niet onze mooie Joolz mee hoefden te nemen. Er wordt standaard een reishoes bijgeleverd. Beste aankoop voor de vakantie geweest. De buggy mocht mee tot aan de gate en een draagzak mee voor de stukken zonder buggy :)

3 jaar geleden

Reactie op LylS

Wij zijn gisteren teruggekomen van een weekje Lanzarote. Wij hebben de Easy ...
Mocht deze niet mee het vliegtuig in? Ik had gelezen dat deze gewoon als handbagage mee kon...

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Mocht deze niet mee het vliegtuig in? Ik had gelezen dat deze gewoon als ha ...
Nee, deze was daar net te groot voor helaas.

3 jaar geleden

Reactie op LylS

Nee, deze was daar net te groot voor helaas.
Hmm goed om te weten! Ze maken er wel reclame voor! Dan ga ik me nog even verder oriënteren.

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Hmm goed om te weten! Ze maken er wel reclame voor! Dan ga ik me nog even v ...
Onze easywalker miley2 zou ook als handbagage mogen. Maar na gebeld te hebben met tui zeiden ze dat de kans 95% is dat je hem gewoon achter moet laten bij de gate. Te veel handbagage tegenwoordig. Vandaag toch gekozen om de joolz met met prampack in te checken. Onze vorige buggy heeft onze vluchten niet overleefd…

3 jaar geleden

Reactie op dorienl89

Onze easywalker miley2 zou ook als handbagage mogen. Maar na gebeld te hebb ...
Oh echt? Hmm 🤔 Ook als hij gewoon onder de stoel voor je kan?