Hoihoi,
Onze kleine draak is nog niet zindelijk. We hebben maar weinig rompers met korte mouw, maar nu ik aan het zoeken ben kan ik nauwelijks wat vinden in maat 110.
Wordt het dan tijd om over te gaan naar hemdjes? Onderbroeken vast nog niet met luiers.
Hoe doen jullie dit?
Ons zoontje draagt al bijna een jaar onderbroeken denk ik 😅
In het begin over zijn pamper, maar nu hij zindelijk is ook zonder pamper.
Hemdjes dan idd ook, maar nu het warm is ook vaak zonder
Onze zoon zit nog in maat 86 en zie inderdaad dat rompers van de H&M tot maat 104 gaat.
Ik denk dan inderdaad over naar hemden. Geen idee of een onderbroek over luier handig is
Ik doe gewoon onderbroek en hemd (juist wel over de luier) en dan hemd in de onderbroek. Ik heb wel bewust wat grotere maten gekocht zodat ze ze straks ook zonder luier nog aan kan en ze nu goed over een evt volle luier passen 😊
Bij ons waren het een tijd hempjes (geen onderbroek). Nu zindelijk, dus met ruim kleinere maat naar de onderbroekjes. Er zijn rompers tm maat 152 en dan door in volwassenen maten, dus is alleen even zoeken denk ik. Voor 110 kun je nog wel eens geluk hebben bij Zeeman XL.
Hier ook al heel lang onderbroek en hemd ook al draagt hij nog een luier. Vind het eigenlijk fijner. Blijft beter op zijn plek zitten en met warme dagen heb je niet én een romper én een tshirt, maar gewoon 1 laagje.
Zoontje heeft al hemdjes en boxershorts sinds hij kan lopen.. Vind het zelf ook een stuk makkelijker dan rompers.
Boxershorts gaan gewoon over de luier heen.
Onze dochter is ook nog niet zindelijk maar heeft al een tijdje geen rompers meer. Ze zit in maat 98, heb hemdjes en onderbroekjes in maat 98/104 van de Hema
Onze dochter draagt sinds dat ze 2 naar is onderbroeken & hemdjes. Ze draagt zowel overdag (zonder luier) en snachts (met luier) maat 98/104 vd hema. Dit past prima.
Wij vonden de rompers op een gegeven moment heel irritant, ook met het oefenen met zindelijkheid teveel gedoe om dat iedere keer los te moeten maken. En als ze op het potje ging dat je het dan goed omhoog om moet houden, anders ging die lange achterkant van de romper in de plas...
Dus al een hele tijd geleden mee gestopt. Ze had lange tijd niks over haar luier. De luier was zeg maar de onderbroek. Dat ging prima. En dan gewoon een hemd.
Inmiddels overdag onderbroek en alleen in de nacht nog een luier. Ook dan heeft ze er alleen een pyjamabroek overheen aan.