10 Reacties

3 jaar geleden

Klinkt als een slaapregressie. Mijn zoontje is vanaf 6,5 maand ook 1,5 uur vroeger. Hij poept dan wel niet maar tis wel opvallend.

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ al maanden. Zoon poept bijna altijd rond dat tijdstip, heel irritant. 😅 Als het voor 6e is krijg ik hem wel weer in slaap gewiegd. Anders niet. Dan gaan we er om 6.30 maar uit 😅

3 jaar geleden

Hier rond 6 maanden ook poepen tussen 5 en 6. Soms niet maar dan alsnog rond 5 a 6 wakker.. en klaar wakker ready om de dag te starten. Nu is ze net 7 maanden en sinds een paar dagen slaapt ze opeens weer door tot 6.45 zonder te poepen . We hebben niks veranderd aan ons schema en t ging dus vanzelf weer beter. Geen idee waar dit aan lag maar wel toevallig rond dezelfde leeftijd 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

🙋🏻‍♀️ al maanden. Zoon poept bijna altijd rond dat tijdstip, heel irrita ...
Oh wat een happening hè!

3 jaar geleden

Reactie op xAnoniemm

Hier rond 6 maanden ook poepen tussen 5 en 6. Soms niet maar dan alsnog ron ...
Oooh ik hoop dit binnenkort ook!🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op Mommy55

Oh wat een happening hè!
Jaa, Vanmorgen 5.30 en niet meer willen slapen *gaaaaap*

3 jaar geleden

Reactie op Mommy55

Oooh ik hoop dit binnenkort ook!🙏🏻
Toevallig om 3.45 gepoept en klaar wakker. Gelukkig na precies 1 uur gek doen viel ze in slaap tot de wekker van 7 uur 🥴

3 jaar geleden

Hier ook! Vaak tegen kwart over 5 en half 6 en mijn wekker zou op een werkdag om 6 uur gaan. Dus altijd denk ik dan “ verdorie ik kon nog even slapen”

3 jaar geleden

Ik heb dit ook deze tijden, en ook met poep 🫠🫠🫠🫠 bijna 7 mnd *zucht*

3 jaar geleden

Oef hier ook. En ik probeer van alles. Overdag meer slapen, geen effect. 3e slaapje eraf geen effect .... hopelijk hersteld t idd vanzelf...