Hi mama’s,
Mijn dochter van 6,5 maand heeft sinds een maand dat ze tussen 5-6 standaard wakker wordt. Ze wordt dan bijv. Half 6 wakker, beetje jammeren dan poept ze vervolgens kwartier later in haar luier. Na poepen begint ze te huilen en dan verschonen wij haar en leggen haar weer terug in haar bed, maar ze wil dan absoluut niet meer slapen dus de dag begint voor iedereen vroeg 😅
Ze gaat in avond tussen 19:00- 19:45 naar bed en slaapt tot 5-6 keurig door!
Overdag slaapt ze in ochtend meestal 3 kwartier, middag anderhalf uur en in namiddag maximaal half uur (niet later dan 17:00 uur)
Ze slaapt dus niet teveel overdag ofzo. Hebben ook al sinds ze 3 maanden is een schema wat we volgen (drink/slaap) schema. Hiervoor sliep ze gewoon keurig door en maakten we haar altijd om
7:00 wakker.
Hebben meerdere ouders dit? Het s’nachts moeten poepen en niet meer willen slapen daarna?
(Ik denk doordat ze al wat uren s’nachts erop heeft zitten dat zij denkt dat de dag dan al kan beginnen,
Maar het is wel erg vroeg haha)
🙋🏻♀️ al maanden.
Zoon poept bijna altijd rond dat tijdstip, heel irritant. 😅
Als het voor 6e is krijg ik hem wel weer in slaap gewiegd. Anders niet. Dan gaan we er om 6.30 maar uit 😅
Hier rond 6 maanden ook poepen tussen 5 en 6. Soms niet maar dan alsnog rond 5 a 6 wakker.. en klaar wakker ready om de dag te starten. Nu is ze net 7 maanden en sinds een paar dagen slaapt ze opeens weer door tot 6.45 zonder te poepen . We hebben niks veranderd aan ons schema en t ging dus vanzelf weer beter. Geen idee waar dit aan lag maar wel toevallig rond dezelfde leeftijd 😊