29 Reacties

3 jaar geleden

Cabine= vagina haha

3 jaar geleden

Oooo wat een ellende! Hier kun je echt helemaal gek van worden. Bij mij hielp (naast het smeren van miconazol -waar jij niets aan hebt helaas😨) het om zonder onderbroek of string te slapen. Savonds lag ik dan helemaal met mn benen wijd (😅) en zodra ik op mn zij ging liggen deed ik scheurlinnen tussen mn schaamlippen, zodat niks elkaar raakte. Dit scheelde bij mij heel veel..

3 jaar geleden

Hier hielp gyno dactarin altijd goed bij infecties

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Oooo wat een ellende! Hier kun je echt helemaal gek van worden. Bij mij hie ...
Ik ook inderdaad! Letterlijk laten luchten.. heel vervelend, heb er beide zwangerschappen last van gehad. Heb ook al eens een aantal dingen hiervan geprobeerd: https://omaweetraad.nl/gezondheid/vaginale-schimmelinfectie

3 jaar geleden

De nr 1 als kuur sprayen. Werkt TOP voor alles, ook voor na de bevalling. Wij werken ermee in de salon. https://thoclor.nl/ Je kunt eens zoeken op de voor en na foto's

3 jaar geleden

Reactie op Cocoklink

Ik ook inderdaad! Letterlijk laten luchten.. heel vervelend, heb er beide z ...
Dan zal het door je hormonen komen als je het beide zwangerschappen had😣 al lijkt me dat er iéts moet helpen.. hoop dat je er snel vanaf bent!! Ik wist soms echt niet waar ik t zoeken moest😅

3 jaar geleden

En een pro biotica kuur voor je darmen. De Symflora van Vitakruid. De slijmvliezen van je darmen staan gelijk aan die van je mond en ook je vagina. Het hersteld sowieso van de medicatie die je hebt gehad en je geeft de goede bacteriën ook mee aan je kindje. Win - win!

3 jaar geleden

En ik weet niet waar je woont maar zee water of iets met algen werkt sowieso helend. Inderdaad veel luchten. Medicinale zalf kan je barrière verstoren van je huid waardoor het erger kan worden, ook als je bv stopt.

3 jaar geleden

Dit is zo vervelend. En het is iets wat je beter van 'binnenuit' kunt genezen. Als.je zoekt op candida dieet bijvoorbeeld.. probiotica helpt vaak, en appelazijn hoorde ik ook dat dit goed werkt. Succes en veel sterkte

3 jaar geleden

Waarom doe je niet vannacht gelijk een tampon in met yoghurt? Hoef je niet zo lang te wachten. Ik deed het altijd direct de 1e nacht. En dep het ook gerust aan de buitenkant, onderbroek aan en slapen maar =). Gaf mij altijd goede verlichting!

3 jaar geleden

Het word veroorzaakt door een disbalans aan goede bacteriën, dus ik zou een echt goede probiotica gaan gebruiken! (Dus niet die flesjes yacult zeg maar🙈) En even zo min mogelijk suiker eten werkt bij mij ook altijd goed!!! Sterkte, ik weet hoe naar het is!!!

3 jaar geleden

Van binnenuit aanpakken. Zoals sommigen al zeggen. Ik had alles geprobeerd. Toen suikervrij even geleefd en het ging gelijk weg

3 jaar geleden

Ik mocht gewoon de crème van canesten gyno gebruiken van de gynaecoloog. Sowieso zonder ondergoed slapen en overdag katoen. Niet afvegen, maar zo'n peribottle of bidon gebruiken om de boel schoon te spoelen na het plassen

3 jaar geleden

Wat vervelend!!!! Een goeie probiotica die tijdens de zwangerschap veilig is en gewoon gebruikt mag worden is Probio Fem van Bonusan. Een 10 daagse kuur. Werkt top.

3 jaar geleden

Reactie op De 2 Musketiers

Wat vervelend!!!! Een goeie probiotica die tijdens de zwangerschap veilig ...
Dit is trouwens een probiotica voor je vagina... 😊 Succes! Hopelijk helpt het.

3 jaar geleden

Wat een fijne reacties allemaal dankjewel!! Ik ga de pro biotica opzoeken en daarmee aan de slag en idd suikers vermijden! Slapen zonder ondergoed doe ik idd ook al deze gaat al uit zodra ik thuis kom! Dankjullie ik ga ermee aan de slag 🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op De 2 Musketiers

Wat vervelend!!!! Een goeie probiotica die tijdens de zwangerschap veilig ...
Besteld!! Dankje!!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Oooo wat een ellende! Hier kun je echt helemaal gek van worden. Bij mij hie ...
Het linnen is een goed idee ga ik ook proberen! Mijn ondergoed gaat uit zodat ik thuis kom idd! Dankjewel

3 jaar geleden

Reactie op Mirrtie

De nr 1 als kuur sprayen. Werkt TOP voor alles, ook voor na de bevalling. W ...
Deze kan ik helaas niet bestellen in NL geeft de pagina aan 🤷🏻‍♀️ dankjewel voor je advies!

3 jaar geleden

Reactie op Mirrtie

En ik weet niet waar je woont maar zee water of iets met algen werkt sowies ...
Helaas geen zee in de buurt alleen veel bossen en heuvels!