15 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf mickey mouse sneakers van de H&M waar ik helemaal verliefd op ben 馃ぃ Je hebt ook baby sandaaltjes, staat ook leuk onder korte broeken

3 jaar geleden

Vans heb ik voor m'n kleine man 馃グ

3 jaar geleden

Mijn zoontje kan echt niet op harde zolen lopen (in zijn loopstoel) heb nu slipstop schoentjes besteld en hopelijk gaat het dan beter en ziet t er een beetje uit.

3 jaar geleden

Reactie op Ntjmv

Mijn zoontje kan echt niet op harde zolen lopen (in zijn loopstoel) heb nu ...
Harde zolen worden toch sowieso afgeraden

3 jaar geleden

Schoenen worden afgeraden, maar buiten wil je de blote voetjes natuurlijk wel beschermen. Wij hebben een soort babyslofjes van petitoo, daar heb je ook best stoere van die minder op balletschoentjes lijken.

3 jaar geleden

Donsje heeft geweldig leuke schoentjes en sandalen!

3 jaar geleden

Omdat ons mannetje al te graag loopt (nog net niet los) hebben we gekozen voor sneakers van shoesme. Hebben een dunne en buigbare zool speciaal als eerste loopschoentjes. Heeft ie natuurlijk alleen aan als we weggaan, thuis lekker op blote voeten!

3 jaar geleden

Reactie op Snoopie96

Omdat ons mannetje al te graag loopt (nog net niet los) hebben we gekozen v ...
Wij hebben ook de sneakers van shoesme. Deze zijn erg stevig met een flexibele zool. Mijn zoon loopt nog lange niet, maar wel fijn dat hij wat warms om zijn voeten heeft als we gaan fietsen

3 jaar geleden

Reactie op Snoopie96

Als ie straks echt gaat lopen, neem je dan stevigere schoenen direct of is dat nog niet nodig ?

3 jaar geleden

Reactie op _hipno-

Als ie straks echt gaat lopen, neem je dan stevigere schoenen direct of is ...
Dat is nog niet nodig. Deze schoentjes zijn erg stevig en hebben wel een flexibele zool. Goed voor het eerste echte lopen

3 jaar geleden

Deze schoentjes van de Prenatal draagt ons zoontje, ook heel makkelijk aan te doen.

3 jaar geleden

Reactie op Snoopie96

Wat ziet je zoontje er leuk uit! Prachtige open blik en leuke kleding!

3 jaar geleden

Reactie op tima92

Wat ziet je zoontje er leuk uit! Prachtige open blik en leuke kleding!
Wat lief zeg! Dankjewel馃グ