8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben er zo eentje gekregen van mijn ouders bij zijn geboorte. Hij zit er nu denk al ruim een maand in (nu bijna 11 maanden). Hij vind het geweldig (niet voor langer dan 5minuten hoor, maar wel iedere keer opnieuw vind hij het super leuk!)

3 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Wij hebben er zo eentje gekregen van mijn ouders bij zijn geboorte. Hij zit ...
Ah wat leuk!! En wat een heerlijke foto 🥰 Momenteel is weinig langer dan 5 minuten leuk bij ons😅 Maar als ik het zo zie is dit dus wel een aanrader!! Heb je het idee dat je zoontje er ook nog wel een tijdje in kan (qua grootte/lengte)?

3 jaar geleden

Wat leuk! Waar koop je dit?

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Ah wat leuk!! En wat een heerlijke foto 🥰 Momenteel is weinig langer dan ...
Zeker, zoontje van mijn schoonzus (2,5jaar) past er ook nog goed in!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een schommel aan de overkapping hangen. Lijkt heel erg op deze, maar wij hebben de 3 in 1, die groeit met haar mee. Is deze dat ook? Anders misschien een tip om daar naar te kijken😁 hier vind ze het echt geweldig!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een schommel aan de overkapping hangen. Lijkt heel erg op de ...
Haha toevallig kwam ik vanmiddag de drie in een tegen bij bol.com, ook erg leuk en handig! Hebben jullie die van het linkje?

3 jaar geleden

Wij hebben bijna dezelfde als het linkje die jij stuurt. Alleen ander kussentje denk ik. Ook bij amazon:) https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B08J3Z79SC?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image