7 Reacties
3 jaar geleden
Mushie heeft goede (en mooie, toffe kleurtjes) maar hier geen succes. Te stug ofzo, moeilijk uit te leggen, zit gewoon niet lekker.
Wij hebben afneembare soepele slabjes van Jollein, echt top + een afneembare slab met mouwen (drukknoopjes in nek en armpjes steek je makkelijk in mouwen, rug etc blijft vrij) van Nuuroo, die is echt geweldig. Snel in gebruik, zit fijn, na het knoeien 0,0 vlekken en na gebruik even afspoelen en drogen! Zowel die van Jollein als die. van Nuuroo hebben een opvang’buidel’, ook ideaal.
Link naar die van Nuuroo (op tweede foto van link zie je hoe het achter sluit en oogt)
https://www.babypark.nl/nuuroo-luna-leaf-slab-met-mouwen-cream.html?gclid=Cj0KCQiAq5meBhCyARIsAJrtdr7qMlmtE8Z2Q1330fy30_ktBZK-Bh8teKfMg2zCPgpjGQrNxavv2EEaAvlgEALw_wcB
3 jaar geleden
Ik heb er nu eentje van de Ikea maar Rick vind dat ding nog niet echt wat
3 jaar geleden
Wij hebben er eentje van de action. Die is heel soepel en kost ergens tussen de 2-3 euro.
3 jaar geleden
Ik heb er 2 van jollein. Maar vind uiteindelijk die afneembare slabben met mouwen veel fijner, kan ze lekker kliederen, zonder dat de hele kleding eraan gaat. Heb er 1 van donebydeer en van Jollein(hebben ook beide een opvangbak) De losse met opvangbak gebruik(te) ik wel, maar vooral als ik het zelf geef. Ze stopt die bak ook continue in haar mond namelijk haha.
3 jaar geleden
Ik vind het echt ondingen, vooral de wat stevigere 🫣
Sommige kindjes (inclusief die van ons haha) raken er enorm door afgeleid en gaan er mee spelen… en er lag alsnog meer dan 90% van het eten naast het bakje (en op de grond) dus wij gebruiken nu gewoon simpele goedkope (wasbare) van de Zeeman etc.