8 Reacties

2 jaar geleden

Ps. Niet alle plaatjes kloppen bij de kadootjes haha

2 jaar geleden

Stapelstein - set van 6 Tickit sensorische ballen Tickit handspiegel en lachspiegel Vans schoenen Pyjama Boek; Sinterklaas van Charlotte Dematon En dat is het... meer dan genoeg. En geen rotzooi. De stapelstein en het boek is voor de 3 kinderen trouwens samen.

2 jaar geleden

- Nijntje verstoppertje - muts en handschoenen - nieuw muziekboekje - een slee :)

2 jaar geleden

Voor de sint: bij schoen zetten een appel of mandarijn. Vinden ze geweldig. Met kerst: kleding of zoiets dergelijks.

2 jaar geleden

Hier geen wensenlijstje. Met kerst doen wij niet aan cadeaus. Met Sint wel, maar onze dochter van dan 16 maanden gaan we dit niet super uitgebreid vieren want ze begrijpt het toch nog niet. Ik was toevallig vorige week bij de Hema samen met mijn moeder en zagen daar van dat speelgoed eten zeg maar. Ik zei tegen haar: oh, als jullie nog een klein Sint cadeautje willen geven is dat wel leuk. Ze heeft een setje gekocht met een boterham, kaas en ei, en een bestekje. Zelf heb ik toen zo'n kleine xylofoon meegenomen. Die krijgt ze van papa en mama met Sint. Ze zal vast ook een kleinigheidje krijgen van mijnschoonouders, maar we wachten gewoon af waar ze mee komen. Verder is er een Sint viering op het werk van mijn man waar dus alle collega's met kleine kinderen komen. Er is dan van alles te doen voor die kleintjes. Daar willen we dit jaar wel voor het eerst naartoe, maar eigenlijk vooral omdat onze dochter enorm geniet van contact met andere kinderen. Mijn man zei dat de kindjes daar ook allemaal een klein cadeautje krijgen. Nou, 4 cadeautjes vind ik voor nu echt wel genoeg :)

2 jaar geleden

Deze is ook goed om te gebruiken, voor alle leeftijden 馃槈 Something they want Something they need Something to wear Something to read Something to eat (chocolade letter) Dan is er eventueel ruimte voor 1 extra wat ze graag willen en heb je de keuze hoe je dat invult.

2 jaar geleden

Gezamenlijk krijgen ze Stapelstein en een uitbreidingsset van de Connetix Elke zaterdag in de Sint periode schoentje zetten. 2x krijgen ze alle 4 ene Schleich figuur, de andere 2x een mandarijn en wat kruid- of pepernoten. Jongste krijgt alleen mandarijn gok ik

2 jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar een Sinterklaas cadeau. We mogen voor 50 euro iets voor ons zoontje bedenken. Hij wordt eind december grote broer en gaat binnenkort naar een andere kamer. We willen er een jungle kamer van maken, dus ik wil eigenlijk iets leuks voor die kamer ( of speelgoed ofzoiets waar hij lang mee kan) maar ik heb totaal geen inspiratie