9 Reacties

13 dagen geleden

Ja we zitten in exact hetzelfde. Valt pas om 21:30 in slaap.

13 dagen geleden

Ik lees dit terwijl onze peuter hier net om 21:15 pas in slaap valt, dus zeer herkenbaar. Het verschilt wel echt per dag, maar we merken de afgelopen paar weken inderdaad dat hij 's avonds laat slaapt, of midden in de nacht ineens klaarwakker is, of zijn middagdutje overslaat. Het is iedere dag weer afwachten wat het die dag gaat worden 🫠 hetzelfde als bij jou, geen idee waardoor dit komt.

13 dagen geleden

Hier ook mega! Veel moeite met inslapen, niet huilen/krijsen, maar moeten wel bij haar in de kamer blijven totdat ze in slaap valt, want anders wel huilen en krijsen ja. Ook middag slaap wordt soms overgeslagen of ze slaapt pas echt veel later. Het inslapen was hier nooit het probleem en nu opeens wel. Elke dag een verrassing wel ja. Ik ben zelf ook beetje bang dat het te maken heeft met de middagdut, wellicht is dat einde tijdperk en is ze ‘s avonds vermoeider. Maar ben daar zelf nog niet klaar voor haha.

13 dagen geleden

Reactie op MH1234

Hier ook mega! Veel moeite met inslapen, niet huilen/krijsen, maar moeten w ...
Daar heb ik ook wel aan zitten te denken. Maar middags neerleggen is hier nog wel slapen binnen 10 min en zo 2 uur En ik ben er nog niet aan toe (37 weken zwanger)🤣

13 dagen geleden

Ik zou proberen de middagdut in te korten naar max een uurtje. En dan evt wat eerder op bed leggen dan normaal als je merkt dat ze moe is. Bij de oudste 2 was bij ons idd het 's avonds niet willen gaan slapen het signaal om de middagdut in te korten of te laten vallen..

11 dagen geleden

Op 2,5 jaar is er wel weer een grote sprong 😊

11 dagen geleden

Reactie op M_1986

Daar heb ik ook wel aan zitten te denken. Maar middags neerleggen is hier n ...
Wij hebben zijn middagdutje nu ingekort naar max 1 uur. En dit lijkt nu voor 2e dag op een rij te werken 🤞🏼🤞🏼

11 dagen geleden

Reactie op _hipno-

Op 2,5 jaar is er wel weer een grote sprong 😊
Oh ik dacht dat er geen sprongetjes meer waren op deze leeftij

10 dagen geleden

Hier ook een hele tijd gehad, hier is het middagdutje eraf gegaan (werd ook al regelmatig geweigerd). Inkorten dutje werkte niet. Nu slaapt ze weer tussen 1830-19u ipv 21-22u😅 was wel even wennen voor iedereen zonder dutje, maar gaat nu prima