9 Reacties
2 maanden geleden
Ik volg. Onze dochter al drie maanden iedere nacht wakker en omdat we ook een jonger zoontje hebben geven we haar dr zin en slaapt ze in ons bed verder, maar duurt wel 1,5 uur iedere nacht. Is wel een gewoonte geworden maar lastig te doorbreken
2 maanden geleden
Reactie op Atroxmons
Slaapt ze in een ledikant of in een bed?
Nu weer in een ledikant. Hadden een ander bed voor hem maar daar wilsw hij helemaal niet in
2 maanden geleden
Reactie op Atroxmons
Als hij er stil naast gaat zitten lijkt me dat een minder groot probleem da ...
Ja dat is zeker waar. Maar hij slaapt dan ook niet. En je zou denken op een gegeven moment valt hij in slaap maar mijn zoon niet. Waardoor hij de volgende dag heel huilerig is en niks wil
2 maanden geleden
Reactie op Deborah Koman
Ja dat is zeker waar. Maar hij slaapt dan ook niet. En je zou denken op een ...
Onze dochters liggen in een stapelbed (3 en 5 jaar) sinds de jongste 2 was.
De oudste komt meestal tussen 6 en 7 uur naar het ouderlijk bed. De jongste wil nog wel eens midden in de nacht bij ons erbij kruipen.
Niet helemaal zoals we willen, maar dat was voor ons de modus om een beetje slaap te pakken.
We merken ook echt wel dat het een voordeel is dat ze samen op een kamer liggen. Maar als je 1 kind hebt, kun je dat niet benutten uiteraard.
Misschien iets van slapende persoon geluid zachtjes afspelen in de kinderkamer?
2 maanden geleden
Reactie op Kersepitje2022
Ik volg. Onze dochter al drie maanden iedere nacht wakker en omdat we ook e ...
Hier precies het zelfde... sinds de geboorte van onze dochter ook. Nu 5 maand geleden. Wij nemen hem vanaf de nacht ook bij ons in bed. Hebben al van alles geprobeerd, maar krijst anders echt alles bij elkaar. 馃 Bij ons lijkt het nu ook een gewoonte die we ook niet kunnen doorbreken...