15 Reacties

één maand geleden

Hier ook vreselijk ze stopt niet tot we naar beneden gaab

één maand geleden

Hier ook begonnen, wat vreselijk, inclusief uit zn ledikant klimmen omdat hij zo boos is dat hij naar beneden wilt. Nu voor de veiligheid maar een peuterbed besteld.. wordt wat.

één maand geleden

Wat zijn de slaapschema´s van jullie kids? Bij ons gaat het slapen ook moeilijker . Moeten er ook bij blijven omdat hij protesteert. Dat was vroeger niet. De onze is wakker rond 6u, dutje van 12 tot 2 en bedtijd om 19u30. Ik twijfel om hem later naar bed te doen maar ben bang dat het erger zal worden door oververmoeidheid.

één maand geleden

Hier met vlagen. Ene keer slaapt hij meteen en laatst was het weer dikke drama 😮‍💨 En als we hem dan tussen ons in leggen slaapt hij wel! Vanavond zowaar meteen gaan slapen 🙌🏻 Hier rond 6:30 wakker 12:30/13:00 naar bed tot ongeveer 14:00/15:00 ‘s Avonds rond 18:30/19:00 weer naar bed

één maand geleden

Hier vaak ook rond 6u wakker Dutje op de opvang om 13u bij ons vaak eerder rond 12/12.30u en dan wisselt het 1,5u/2u en bedtijd rond 19/19.30u Dan heeft ze vaak wel tot 20u nodig om te gaan slapen. Maar latere bedtijd is dat hetzelfde . Ze moet dan gewoon de dag nog verwerken. Proberen savonds al of naar buiten te gaan of met zand of klei te spelen, dar ze lekker met haar handen of lijf bezig is ipv hoofd.

één maand geleden

Reactie op Floor0909

Hier vaak ook rond 6u wakker Dutje op de opvang om 13u bij ons vaak eerder ...
Ze wordt trouwens laatste tijd iedere keer rond 22u wakker en dan is het dikke paniek en stopt alleen als ze tussen ons in ligt

één maand geleden

Reactie op Floor0909

Ze wordt trouwens laatste tijd iedere keer rond 22u wakker en dan is het di ...
Hier was het vannacht 0:30 Man heeft hem maar meteen bij ons in bed gelegd, zodat we in elk geval allemaal door kunnen slapen..

één maand geleden

Pfoe hier ook... Eerder een periode gehad dat hij juist heel makkelijk ging slapen. Maar nu helaas weer een periode van slechte slaap... Hij wordt meestal wakker tussen 6.30 en 8.00 (afhankelijk hoe laat hij in slaap valt in de avond). Dutje vaak van 13.00 tot 15.00 en dan naar bed rond 19 30/20 00 Nu alweer 1,5 uur verder en hij huilt nog steeds omdat hij buiten wilt spelen. Ook wordt hij vaak ook wakker rond na middernacht en slaapt dan pas weer als ik hem bij mij leg.

één maand geleden

Hier ook. Maar zitten jullie er niet aan te denken om de middagdut over te slaan? Onze dochter slaapt sommige dagen pas om 21.00

één maand geleden

Reactie op mk1234

Hier ook. Maar zitten jullie er niet aan te denken om de middagdut over te ...
Nee ze heeft het echt nog kei hard nodig hier. Hiervoor sliep ze soms 2,5/3u smiddags. En merken nu ook dat zodra we rondje met de buggy/fiets/auto doen ze meteen vertrokken is. Het is gewoon haar bed/boven zijn wat ze niet wil. Omdat ze ons dan moet missen.

één maand geleden

Reactie op Floor0909

Nee ze heeft het echt nog kei hard nodig hier. Hiervoor sliep ze soms 2,5/3 ...
Hier hetzelfde.. slaapt ook laat, maar als hij smiddags eindelijk slaapt, moet ik hem altijd wakker maken omdat het anders echt weer te laat wordt voor de avond

één maand geleden

Hoi allemaal, voor de kinderen die 's avonds echt pas laat gaan slapen mogelijk een tip. Bij ons speelt dit ook inmiddels alweer bijna 2 maanden. Ik heb nu het schema omgegooid. Dutje is hier ook echt nog nodig. Heb hem nu juist vervroegd naar 11 uur / half 12. Nu 2 dagen gedaan en was ze half 2 wakker. En ze gaat nu ineens al 2 dagen slapen rond 20:15 uur, war dit eerst 21.30 / 22.00 uur was.

één maand geleden

Reactie op Floor0909

Ze wordt trouwens laatste tijd iedere keer rond 22u wakker en dan is het di ...
Hier ook al avonden wakker tussen 23.00 - 00.00 uur. Wil alleen bij ons verder slapen en echt al weer rond 06.00 uur wakker... heeft hij rond de 18 maanden ook gehad.

één maand geleden

Reactie op mk1234

Hier ook. Maar zitten jullie er niet aan te denken om de middagdut over te ...
Kort de dut dan toch wat in?

één maand geleden

Reactie op mk1234

Hier ook. Maar zitten jullie er niet aan te denken om de middagdut over te ...
Hoi, bij ons speelde dit ook heel lang al. Sliep vaak pas om 21.30 / 22.00 uur. Wij merkten dat dutje overslaan absoluut nog niet kan en inkorten door haar wakker te maken werkt ook echt niet (hele dag chagrijnig kind dan). Toevallig heb ik sinds afgelopen weekend haar schema omgegooid en gaat ze nu juist vroeger een dutje doen. Al om 11 uur weer naar boven, slaapt rond 11.30 uur, tot ongeveer 13.30 uur. Nu dus in de middag juist de langere wakkertijd. Tot nu toe gaat werkelijk alles beter sinds ik dat doe. Ze slaapt 's avonds weer ergens tussen 20 en 20.30 uur en zelfs avondeten gaat beter (ben er nog niet over uit of dat toeval is maar is wel heel opmerkelijk 😅).