6 Reacties

één maand geleden

Hier gebruiken wij zazu sam schaap slaaptrainer. Deze opent zijn ogen wanneer ze uit bed mogen en sluit zijn ogen als het bedtijd is. Enige nadeel is dat je met installeren echt een handleiding nodig hebt maar dat is gelukkig alleen even met installeren

één maand geleden

Reactie op momoftwoundertwo

Hier gebruiken wij zazu sam schaap slaaptrainer. Deze opent zijn ogen wanne ...
Inderdaad heel bekend en bij velen een favoriet, maar ik las dat de ogen die openen "lawaai" maken of alleszins geluid waardoor de kindjes wakker kunnen worden.

één maand geleden

Reactie op UlrikeM92

Inderdaad heel bekend en bij velen een favoriet, maar ik las dat de ogen di ...
Ze maken een heel licht klikgeluidje. Mijn dochter wordt er niet wakker van 😊 en die slaapt best licht.

één maand geleden

Wij hebben een action lsc lamp. Hier kun je op een app een schema instellen. Ideaal en stuk goedkoper dan de slaaptrainers. Voordeel is dus ook dat als wij wakker zijn en dochter nog slaapt ik de tijd aanpas zodat ze niet wakker word van het lampje.

één maand geleden

Ik heb die bovenste, dat schaap. Heel tevreden over alle functies maar ik vind ‘m wel fel (ondanks de 7 standen)

één maand geleden

Die tweede (Simon slak) willen wij ook bestellen, lijkt me heel fijn dat het lampje ‘s nachts blauw is en overdag geel wordt! Ook in helderheid/felheid aan te passen zag ik!