12 Reacties
één maand geleden
Hier nog steeds in een ledikant met slaapzak. Wij willen in de zomer gaan kijken of mijn zoontje toe is aan een dekbed. Hij zal dan met 3 zijn.
één maand geleden
Reactie op Jaja2
Onze peuter slaapt in een slaapzak en ledikang. We gaan we rustig richting ...
Wij liepen ook tegen dit probleem aan. Ik heb toen de bopita Fenna aangeschaft. Dit is een doorgroeibed. Hij is 70×140 en je kunt hem gebruiken met de zijkanten als ledikant (alle spijlen) maar je kunt er ook 1 kant uit weghalen en dan heb je een peuterbed zogezegd. Ook kun je er los nog valbescherming bij kopen.
één maand geleden
Ons zoontje slaapt onder een peuterdekbed in een peuterbed waarvan de zijkant nu nog omhoog is. Hij klimt er nog niet zelf uit. Soms schopt hij de dekens weg, ligt hij andersom of er helemaal boven op 😅. Wij leggen hem dan weer goed en dekken hem weer toe. Hij wordt er niet echt wakker van.
één maand geleden
Reactie op Hailey Laureen
Wij liepen ook tegen dit probleem aan. Ik heb toen de bopita Fenna aangesch ...
Wij hebben nu een petit amelie bedje staan. Spijlen aan elke kant. Maar wel een stukje lager. Wordt dan makkelijk een echt peuterbed. Heel handig die dingen. Slaapzak met benen vind ik ook nog wel een slimme.
één maand geleden
Reactie op Jaja2
Wij hebben nu een petit amelie bedje staan. Spijlen aan elke kant. Maar wel ...
Houd er wel rekening mee dat ze met zo'n slaapzak makkelijker uit bed kunnen klimmen. Ik weet niet of dat een probleem is.
één maand geleden
Reactie op Hailey Laureen
Houd er wel rekening mee dat ze met zo'n slaapzak makkelijker uit bed kunne ...
Ja klopt. Maar ben ook bang dat hij eroverheen klimt met een gewone slaapzak aan. Dan valt hij denk ik harden. En hij kan nog lang niet bij de klink van de deur. Dus hij kan z'n kamertje niet uit.
één maand geleden
Zoontje ligt nog in een ledikant met de puckababy slaapzak aan.
Draait het hele bed door in z’n slaap, dus een dekbed is nog niet zo’n top idee 😅
Wij gaan ook in de zomer over naar een 1-persoonsbed
één maand geleden
Onze dochter ging met slaapzak ook het hele bed door tot we in het ledikant begonnen met een dekbed. Sindsdien slaapt ze 'normaal' en niet meer het hele bed door. In het begin trapte ze de deken nog wel eens af en dat was even wennen. Dikke pyjama aan en haar snachts opnieuw even toedekken. Nu kan ze dat allemaal zelf.