15 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Sliep klokje rond en nu is het bal. Ik luister via Spotify met de koptelefoon Bineraul Beats en dan degene voor het slapen, afgewisseld met witte ruis erbij en geen telefoon voor het slapen en lekker lezen.

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Ondertussen 2de koortsblaas deze week. Stress of vermoeidheid, ik weet het niet. Lig ook uren wakker.

3 jaar geleden

Herken het wel, vorige week ook gehad, helaas alleen geen tips voor je 😔

3 jaar geleden

Wat vervelend! Misschien helpt het om een meditatie of luisterboek (van een boek dat je goed kent) op te zetten zodat je je daar op kan richten met je gedachte. Daarnaast helpt het mij iets om magnesium te slikken (het is niet de oplossing, naar helpt beter dan niets). Evt. proberen een slaapritueel te creëren met geen tv en telefoon (minimaal halfuur voor het slapen gaan) maar een (boek) lezen of iets anders rustgevends (kleuren, puzzelen etc). Mocht het blijven zou ik als ik jou was ook even contact opnemen met je vk die heeft misschien ook nog tips 🤗 sterkte! 🤗

3 jaar geleden

Ik sliep vooral de laatste 2 maanden van mijn zwangerschap juist heel lekker en heel diep. Uitgerekend vorige week sliep ik ineens een paar nachten heel weinig en had ook soort van adrenaline in mijn lichaam en ja hoor na een paar vermoeiende nachten begon de bevalling ik ging dus doodmoe de bevalling in maar het komt goed we zijn nu 4 daagjes verder en voel me nu al bijna zo goed als uitgerust 👍

3 jaar geleden

Reactie op GNE2022

Ik sliep vooral de laatste 2 maanden van mijn zwangerschap juist heel lekke ...
Dan hoop ik met heel mijn hart dat het een voorteken is bij mij 🤣

3 jaar geleden

Tips om te ontspannen: in bad gaan, aromatherapie, massage, mediteren, even de natuur in… Of een combinatie van alles. 😋

3 jaar geleden

Magnesiumvlokken in bad werkt bij mij heel goed! Als je geen bad hebt werkt een voetenbadje ook. Je huid neemt goed magnesium op en daar word je ontspannen van. Ik slaap veel beter erna.

3 jaar geleden

Reactie op Mirrtie

Dan hoop ik met heel mijn hart dat het een voorteken is bij mij 🤣
😅😅

3 jaar geleden

2 tabletjes Dormiplant helpen mij de nacht door, en ik slik ook dagelijks magnesiumtabletten voor de onrustige/krampen de benen. Werkt wrs ook wel mee.

3 jaar geleden

Ik slaap al sinds week 26 niet meer.. ieder uur wakker om te plassen of omdat ik niet lekker meer lig. Heb me er maar bij neergelegd.

3 jaar geleden

Reactie op GNE2022

Ik sliep vooral de laatste 2 maanden van mijn zwangerschap juist heel lekke ...
Ik hoop ook wel dat het een voorteken is. 😃 maar de natuur heeft het wel zo slecht bedacht dat veel vrouwen vlak voor de bevalling zo slecht slapen haha....

3 jaar geleden

Reactie op nkvh

Ik hoop ook wel dat het een voorteken is. 😃 maar de natuur heeft het wel z ...
🤣🤣

3 jaar geleden

Same, nu al 2 slapeloze nachten achter de rug en verder een prima zwangerschap. Slaap inhalen lukt helaas ook niet....zo frustrerend want; MOEEEE

3 jaar geleden

Die slapeloze nachten komen blijkbaar door de hormonen... Je lichaam reageert op elk geluidje in aanloop naar de bevalling. Zodat je straks ook geluidjes herkent van de baby. Ons vrouwenlichaam is echt wonderlijk! Maar wel heel vervelend! Succes nog!