16 Reacties

4 jaar geleden

Zeg dat je bent gevallen en een wond hebt op je rug??? Iets in die richting? Of dat je kat je heeft gekrabt op je rug en je geen infectie wilt riskeren?

4 jaar geleden

Ik zou aangeven dat blijkt dat preciés die dag de heftigste dag van ‘het maandelijkse feestje’ is en dat je de laatste tijd veel bloedverlies en pijn hebt, dat je dus niet meegaat omdat dat in de sauna en met een massage niet te doen is, dat je er verder gewoon bij bent. En anders: zeggen dat je sinds kort regelmatig benauwd bent en dat je binnenkort onderzoek hebt daarvoor en tot die tijd liever niet in sauna’s komt.

4 jaar geleden

Of je regelt een ander uitje? Zo van; ik zag via deze website een aanbieding voor en dat is precies die dag. Daar heb ik veel meer zin in

4 jaar geleden

Reactie op ien1979

Ik zou aangeven dat blijkt dat preciés die dag de heftigste dag van ‘het ma ...
De ongesteldheidssmoes ga ik inderdaad ook gebruiken voor een saunabezoek dat ik gepland had staan as. zondag.. 😅 Dat ik me er niet comfortabel bij voel en ook vaak hoofdpijn heb in die periode en dan in de warme sauna zitten niet echt fijn vind..

4 jaar geleden

Ik ga eig over 2 welen ook naar de sauna met vriendinnen. Ik ga ze 2 dagen van te voren een bericht sturen dat ik een darm infectie heb opgelopen en aan de anibiotica zit (ook een goede smoes om geen alcohol te drinken) . Gewoon zeggen dat je heel erg ziek bent geworden, is ook niet gek voor deze tijd van het jaar.

4 jaar geleden

Reactie op KLLY01

Ik ga eig over 2 welen ook naar de sauna met vriendinnen. Ik ga ze 2 dagen ...
Oh dit is ook wel een goede! Ik liep afgelopen tijd bij de fysio voor onderrug klachten, daar bestaat ook wel antibiotica voor lijkt me. Die smoes is dan eigenlijk nog geloofwaardiger omdat die vriendin daar ook van weet haha

4 jaar geleden

Reactie op Kirsty123

Oh dit is ook wel een goede! Ik liep afgelopen tijd bij de fysio voor onder ...
Antibiotica = niet geloofwaardig in combi met rugklachten. Even als tip. :-)

4 jaar geleden

Reactie op ien1979

Antibiotica = niet geloofwaardig in combi met rugklachten. Even als tip. :- ...
Je moet inderdaad even googlen waar je antibiotica voor moet gebruiken, blaas ontsteking of infecties zijn altijd goede

4 jaar geleden

Reactie op ien1979

Antibiotica = niet geloofwaardig in combi met rugklachten. Even als tip. :- ...
Dat bedacht ik me ook, ontstekingsremmers evt wel zag ik🙈

4 jaar geleden

Reactie op Kirsty123

Oh dit is ook wel een goede! Ik liep afgelopen tijd bij de fysio voor onder ...
Gebruik dan dat je van de huisarts zware pijnstillers hebt gehad zoals Tramadol ofso. Antibiotica is niet voor pijn.

4 jaar geleden

Sauna is best wel privacy onderbrekend.. zeg dat je door een blaasontsteking een schimmelinfectie hebt opgelopen en dat je het daarom een beetje lastig vind om dan in een sauna te gaan rond waggelen.

4 jaar geleden

Je kunt je ook gewoon ziek melden voor die dag, de griep heerst dus zou niet teveel vragen moeten opwerpen. Gewoon een dag van tevoren al zeggen dat je het nog even aankijkt omdat je je niet top voelt en dan die ochtend zeggen dat de griep heeft doorgezet en je thuis blijft.

4 jaar geleden

Verkouden en covid test?😉

4 jaar geleden

Het voordeel van een pandemie: je hebt verkoudheidsklachten en moet thuis blijven omdat je op de uitslag wacht van een test. Ik zie veel antibiotica tips. ZELF als ik dat hoor weet ik altijd meteen dat diegene zwanger is. Want weet je: normaal zegt niemand dat ze aan de antibiotica zijn. Ik zou die smoes dus niet gebruiken, hij is heel doorzichtig en veel gebruikt.

4 jaar geleden

O ongesteld is ook een goede haha. Ik zorg nu dat ik altijd een maandverbandje bij me heb. Zelfs voor twijfelaars, als ze me daarmee naar de wc zien gaan omdat ik 'per ongeluk deze onhandig uit de tas haal' zijn ze niet meer achterdochtig. Mbt drinken: ik bel altijd het restaurant van tevoren en vraag of ze mij alcoholvrije cocktails willen schenken als ik bv een gin tonic bestel. Felrode jurk aan zodat ik herkenbaar ben.

4 jaar geleden

Dank voor dit topic. Ik heb zondag een verjaardag en ga meteen maandverband in mn tas doen haha!