15 Reacties

4 jaar geleden

Yes! Helemaal blij mee! Paar weken geleden deze gekocht en het is echt mijn redding elke nacht!! Ben bijna 21 weken zwanger overigens. X

4 jaar geleden

Ja heerlijk, heb hem al een aantal weken om mee te slapen. Slaap stuk beter.

4 jaar geleden

Ik ben ook fan, slaap er al mee sinds ik 12 weken zwanger ben vanwege rugklachten 😊 denk dat we er nog eentje kopen als de kleine er is, denk niet dat ik nog zonder kan haha

4 jaar geleden

Jaaa. Deze is helemaal geweldig. Het geld meer dan waard.😊

4 jaar geleden

Hier ook!! Ben er heeelll blij mee

4 jaar geleden

Ik ben minder blij met mijn snoozzz kussen. Vind echt dat de vulling heel snel slecht wordt. Bij mij zit er na 4/5 weken gebruiken echt nog maar iets meer dan de helft aan vulling bij. Ik heb hem nu deels afgeknoopt met een elastiek zodat er nog wel wat volume inzit maar vond dit wel een tegenvaller met een kussen van 60 euro.

4 jaar geleden

Reactie op SAD

Ik ben minder blij met mijn snoozzz kussen. Vind echt dat de vulling heel s ...
Oh echt? Ik slaap er elke nacht mee sinds 3 januari. Maar nog niets van gemerkt.

4 jaar geleden

Jaaaaaa echt een topper hier ook!!

4 jaar geleden

Ik heb hem sinds vorige zwangerschap(2 jr geleden), toen ook elke nacht mee geslapen, gebruikt met voeden. Nu merk ik dat hij wel iets leger is, maar nog steeds fijn genoeg. Ik ga hem denk ik ergens komende weken een beetje bij vullen, maar ik ben dus heel erg tevreden! :)

4 jaar geleden

Super fijn kan niet meer zonder haha in bed op de bank en zelfs in de auto als het een lange rit is

4 jaar geleden

Ik gebruik deze nu sinds 2019. Heb in de tussentijd een nieuwe moeten kopen. Eigenlijk ben ik weer toe aan een nieuwe omdat de vulling zo snel leeg is. Ook doe ik regelmatig de hoes wassen en dan heb ik overal die vulling liggen ondanks dat er nergens een gaatje of wat dan ook is. Dat is dus wel minder!

4 jaar geleden

Heeel blij mee! Ik dacht eerst dat het onzin was, maar slaap nu (zo rond 17 weken pas) al echt niet meer lekker zonder

4 jaar geleden

Reactie op SAD

Ik ben minder blij met mijn snoozzz kussen. Vind echt dat de vulling heel s ...
Dit lees ik net op Facebook: heb je ons hierover al gecontact? Er was een levering waarin de verkeerde vulling was gedaan. Stuur ons even een mailtje: info@snoozzz.com dan lossen we dit op! Fijne dag vandaag! 😊

4 jaar geleden

Ik heb den mega fijne, wel enorm groot: zwangerschapstesten van ella health en dan de C-vorm. Het voelt net alsof je heel de nacht wordt geknuffeld haha! Wel ongezellig voor partner, want het is een groot kussen. Ik denk later wel nog fijn tijdens voeden enzo!

4 jaar geleden

Jeetje, autocorrect: zwangerschapskussen natuurlijk.