19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze ook! Erg blij mee en idd makkelijk in gebruik qua pakken en opruimen! 😊

3 jaar geleden

Vinted

3 jaar geleden

Bekijk Hakuna Matte Speelkleed Baby - speelmat foam Hygge op: https://www.bol.com/nl/p/hakuna-matte-speelkleed-baby-speelmat-foam-hygge/9300000009694760?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb deze van de week aangeschaft en inmiddels is hij ook binnen, ben er erg blij mee!

3 jaar geleden

Deze matten kun je voor 15-16 euro krijgen op Ali. Hele fijne opvouwbare mat met leuke diertjes erop. Ik ben er heel blij mee

3 jaar geleden

Wij hebben zo’n autospeelkleed van de Ikea (wij hebben hem goedkoper via Vinted gekocht )

3 jaar geleden

Reactie op Bee1

Deze matten kun je voor 15-16 euro krijgen op Ali. Hele fijne opvouwbare ma ...
Heb er 35 euro voor betaald bij bol.com. Had natuurlijk gekeken bij AliExpress Ik heb ze voor die prijzen niet gevonden

3 jaar geleden

https://marketshopper.nl/product-tag/speelmat/ Ik heb hem hier vandaan, is net iets goedkoper dan bij bol. Maar wel een Nederlandse webshop, met twee dagen was hij binnen.

3 jaar geleden

En iemand nog een goeie tip voor een Speelmat voor buiten? Op de tegels of op het gras

3 jaar geleden

Reactie op Hormoontje24

En iemand nog een goeie tip voor een Speelmat voor buiten? Op de tegels of ...
Dat wou ik ook gaan vragen 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Hormoontje24

En iemand nog een goeie tip voor een Speelmat voor buiten? Op de tegels of ...
Daar gebruikte ik altijd zo'n waterdicht picknick kleed voor, bij de Hema en action te koop. Is wel dun, dus op tegels hard. Ik gebruik hem in het gras. Voor op tegels kan ik de foam mat van binnen eventueel gebruiken.

3 jaar geleden

Zitten ze ook werkelijk op de mat? Ik leg zo’n boxkleed en speelkleed naast elkaar maar de dochter kan er niet snel genoeg af zijn en op ontdekking gaan. Was er zelf ook naar aan’t kijken geweest maar vroeg me dus af of het zinvol zou zijn…

3 jaar geleden

Reactie op Izzie_bellie

Zitten ze ook werkelijk op de mat? Ik leg zo’n boxkleed en speelkleed naast ...
Onze dochter is ook niet van het stil zitten of spelen op een plek 🙊 ik heb de foam mat meer gekocht om haar ‘val’ te breken als ze omvalt bij het beklimmen van haar klimrek en om een soort van speelhoek te creëren. Alleen uiteindelijk 5 minuten in de woonkamer spelen en deze is ontploft met overal speelgoed en met haar staand aan de salontafel met een pakje zakdoeken in haar hand 🤭

3 jaar geleden

Deze hebben wij sinds 1 week nu ook. Hele fijne mat