14 Reacties

2 jaar geleden

Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag? Ik wil ze ook graag aanschaffen maar vind de originele erg prijzig.

2 jaar geleden

Reactie op SteffyN

Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag? Ik wil ze ook graag aanschaffen m ...
Wij hebben ze via AliExpress

2 jaar geleden

Hier speelt hij gewoon zelf ermee. Bedenkt van alles

2 jaar geleden

Reactie op SteffyN

Van ali express. Alleen veranderd die link telkens weer opnieuw dat ze die telkens ivm rechten en wetten eraf moeten halen.

2 jaar geleden

Volgens mij heb ik circa €35 betaald omdat er die dag ook een actie was

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Wij hebben ze via AliExpress
En dat is veilig? Ik bestel daar echt nooit iets op maar zag ze inderdaad voorbij komen laatst.

2 jaar geleden

Reactie op SteffyN

En dat is veilig? Ik bestel daar echt nooit iets op maar zag ze inderdaad v ...
Ik bestel echt maandelijks wel spullen. Echt ideaal. De stapelstenen heb ik 32 euro voor betaald, 6 St.

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ik bestel echt maandelijks wel spullen. Echt ideaal. De stapelstenen heb ik ...
Besteld en via Klarna. Ben heel benieuwd, vooral naar haar gezichtje als ze in de smaak vallen. Dankjewel allemaal

2 jaar geleden

Ik mis dus echt deze hele hype geloof ik. Waar gebruik je dit voor? Is dit echt alleen stapelen? Of wat kunnen ze ermee?

2 jaar geleden

Zijn dit niet gewoon Stapstenen? DECATHLON heeft ook zoiets.

2 jaar geleden

Ik mis dus echt deze hele hype geloof ik. Waar gebruik je dit voor? Is dit ...
Open einde speelgoed, ze kunnen er dus van alles mee.

2 jaar geleden

Hier heeft ze er 2 + een balance Ze gebruikt het om om te zitten en boekje te lezen of te spelen, maar ze zet ze ook voor ons neer en moeten we helpen haar erop te laten staan. Maar ze speelt er ook verstoppertje achter, houten blokjes die ze er in doet met een grote soeplepel en ze dan in de andere overschept. Ze verzint er echt haar eigen spel mee

2 jaar geleden

Reactie op SteffyN

Op Vinted zijn ze vaak goed te vinden voor een leukere prijs. Wij begonnen er met 1 en vragen er steeds een steen bij als cadeautje of bijvoorbeeld sinterklaas of kerst

2 jaar geleden

Ze inderdaad zelf laten spelen ermee. In de zomer heb ik ze met water aangeboden en nh binnen verstopt ze zich, blokken in en uit doen, auto erover heen laten rijden. Ze maakt haar eigen spel en daar is het ook voor bedoeld. Hebben nh voor kerst de balance erbij gehad. Hebben de originele, ja het is een vermogen, maar wij vinden het tot nu toe erg waard! Zie nu ook die houten frames om overheen te lopen, lijkt mij ook een mooie toevoeging.