Hallo mama’s!
Fijne feestdagen toegewenst!
Ik heb mijn zoontje een namaak setje van stapelstein voor kerst gegeven (6 stuks)
Nu ben ik opzoek naar leuke speel ideeën voor een dreumes van 17 maanden oud. Hebben jullie wat leuke tips?
Hier heeft ze er 2 + een balance
Ze gebruikt het om om te zitten en boekje te lezen of te spelen, maar ze zet ze ook voor ons neer en moeten we helpen haar erop te laten staan. Maar ze speelt er ook verstoppertje achter, houten blokjes die ze er in doet met een grote soeplepel en ze dan in de andere overschept. Ze verzint er echt haar eigen spel mee
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag? Ik wil ze ook graag aanschaffen m ...
Op Vinted zijn ze vaak goed te vinden voor een leukere prijs. Wij begonnen er met 1 en vragen er steeds een steen bij als cadeautje of bijvoorbeeld sinterklaas of kerst
Ze inderdaad zelf laten spelen ermee. In de zomer heb ik ze met water aangeboden en nh binnen verstopt ze zich, blokken in en uit doen, auto erover heen laten rijden. Ze maakt haar eigen spel en daar is het ook voor bedoeld. Hebben nh voor kerst de balance erbij gehad. Hebben de originele, ja het is een vermogen, maar wij vinden het tot nu toe erg waard! Zie nu ook die houten frames om overheen te lopen, lijkt mij ook een mooie toevoeging.