60 Reacties

4 jaar geleden

Goeie vraag ik volg! Stond gister voor hetzelfde dillema

4 jaar geleden

Kidsmill! In de winkel zeiden ze dat er niet zoveel verschil in zat. Alleen dat het newborn gedeelte van de kidsmill beter was. Dat ook gevoeld en daar gaven we ze gelijk in. Dus vandaar onze keuze voor de kidsmill.

4 jaar geleden

Ik volg! Heb hetzelfde dilemma

4 jaar geleden

Kidsmill. Newborn gedeelte is beter en ziet er mooier uit. Verder bijna dezelfde stoel.

4 jaar geleden

Kidsmill

4 jaar geleden

Wij hebben deze combi van Kidsmill, vonden hem mooier dan Stokke 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mimh

Wij hebben deze combi van Kidsmill, vonden hem mooier dan Stokke 🥰
Welke bekleding hebben jullie? Velours taupe? ☺️

4 jaar geleden

Ik heb ook getwijfeld. Heb uiteindelijk een complete set van stokke gekocht. Gewoon omdat ik het design mooier vond. (De zigzag poot) heb hem gekocht incl newborn set/babyset en blad. In de aanbieding €349.

4 jaar geleden

Wij hebben de stokke met New born set en onze zoon 11 maand zit nu in de kinderstoel van ikea we hebben nog geen babyset op de stokke gekocht en de ikea stoel hadden we in huis enige nadeel zijn de poten bij de ikea stoel

4 jaar geleden

Wij zijn gegaan voor een kidsmill up. Vond de newbornset mooier en leuk dat je er ook een wipstoel van kunt maken. Zgan voor 180 op marktplaats.

4 jaar geleden

Wij hebben de stokke met New born set en onze zoon 11 maand zit nu in de ki ...
Hihi,van die poten waar je lekker overheen struikelt,elke keer opnieuw 😉 heb hem gehad 13 jaar terug. Heel herkenbaar dus 😃

4 jaar geleden

Ik kende Kidsmill niet. Maar heb de stoel voor onze kids gekocht 12 jaar geleden & die wordt nog steeds gebruikt 😉 Ze zijn mega hufter proof. Verder denk ik een kwestie van smaak. Ik vind de stokke mooier.

4 jaar geleden

Ik bedoel dus de stokke, die hebben wij al 12 jaar 😉

4 jaar geleden

Wij wilden eerst voor stokke gaan, maar zijn uiteindelijk na advies in de winkel voor de kidsmill gegaan. Er werd ons verteld dat de kidsmill goedkoper is en ergonomisch beter. Daarnaast kunnen ze langer in de newbornset zitten. Bij de stokke schijnt dit tot 5 maanden te zijn, terwijl ze dan nog niet zo goed recht kunnen zitten (is ons verteld). Verder hoorde ik dat de poten van de stokke meer uitsteken, waardoor je er sneller over struikelt.

4 jaar geleden

Wij hebben die van leander die is was wat subtieler qua vormgeving

4 jaar geleden

Van mijn schoonzus en zwager hoorde ik dat de Kidsmill een stuk lastiger schoon te maken is dan de Stokke vanwege bepaalde randjes. Daarom hebben wij voor Stokke gekozen.

4 jaar geleden

Mijn nicht heeft de kidsmill nu bijna 3 jaar en ze is helemaal fan. Ik zou weer de bloom halen maar door haar enthousiastme is het de kidsmill genomen

4 jaar geleden

Stokke trip trap. Vind het design het mooist. Goede stevige stoel, makkelijk schoon te maken. Wat mij betreft echt dé kinderstoel.

4 jaar geleden

Stokke tripptrapp! De winkels verdienen meer op de kidsmill, vandaar dat deze de laatste tijd veel vaker geadviseerd wordt. Zonde want het gaat toch om je kindje

4 jaar geleden

Ik heb kidsmill. Ook omdat ik dan van alles zand kleur kon doen, wilde graag alles hetzelfde. Maar is smaak kwestie.