13 Reacties

één maand geleden

Dit is mijn grote angst en zie hier zo tegenop 😅 zal hier ook drama worden. Succes en laat weten hoe het ging

één maand geleden

Ik ga stoppen met 2.5 jaar. Heb ik met de andere 2 ook gedaan. Dan begrijpen ze het beter heb ik t idee. Nu geven wij al een jaar speen alleen in bed. Overdag dus bijna niet. Misschien kan je daarmee beginnen. En eerst middagdutje?

één maand geleden

Reactie op Sashimi

Dit is mijn grote angst en zie hier zo tegenop 😅 zal hier ook drama worden ...
Eerste dag tot 22.30 wakker geweest. Gister tot 21.00 en nu ging ze gewoon slapen! ☺️ gelukt dus

één maand geleden

Reactie op Aye

Ik ga stoppen met 2.5 jaar. Heb ik met de andere 2 ook gedaan. Dan begrijpe ...
Ons is het nu gelukt😃 Hier had ze ook alleen haar speen ‘s nachts.

één maand geleden

Reactie op Naomiii_

Eerste dag tot 22.30 wakker geweest. Gister tot 21.00 en nu ging ze gewoon ...
Wauuwww je geeft mij moed!! Na de vakantie ga ik starten. Ook met t potje trouwens.

één maand geleden

Voor diegenen die twijfelen; Zou het eerst beperken, dus overdag geen tutje meer als je dat nog doet. Geef het een vaste plaats in de slaapkamer, waar je kindje het kan leggen na het dutje. Hier nooit een tutter gehad overdag, enkel met inslapen. Is verrassend goed gegaan. Vroeg er in ‘t begin nog een paar keer achter, maar heeft zich er eigenlijk snel bij neergelegd :)

één maand geleden

Reactie op _hipno-

Voor diegenen die twijfelen; Zou het eerst beperken, dus overdag geen tutje ...
Hier gaat het ook echt verrassend goed! Maar wat je zegt hier overdag ook nooit gehad. En na het slapen bleef de speen altijd in bed. Ben zo blij dat we doorgepakt hebben.

één maand geleden

Reactie op Aye

Ik ga stoppen met 2.5 jaar. Heb ik met de andere 2 ook gedaan. Dan begrijpe ...
Hier krijgt ze de tut ook alleen met slapen maar eerst moest de tut op haar kamer blijven en nu is die grens al groter geworden en mag hij alleen boven 🙈 miss moeten we eerst beginnen om die grens weer te beperken tot alleen in haar kamer, dan alleen in bed en daarna pas weghalen 🤷‍♀️

één maand geleden

Ik weet het ook nog niet zo goed hoe het aan te pakken. Krijgt hem al ruim een half jaar echt alleen bij slapen. Zodra we opstaan en naar beneden willen gaan, legt hij zelf zijn speen en knuffel in zijn bed. Als hij zelf nog in zijn bedje staat laat en ik til hem op dan gooit hij gelijk zijn speen in bed. In 98% van de keren hoef ik het niet te vragen. Wij willen eigenlijk gaan beginnen met zindelijkheidstraining. En er is een zusje onderweg die geboren wordt als hij 2,5 is Denk dat we dan cold Turkey gaan stoppen

één maand geleden

Reactie op Sashimi

Hier krijgt ze de tut ook alleen met slapen maar eerst moest de tut op haar ...
Ze zeggen dat je beter in 1 keer kan stoppen ipv bijvoorbeeld eerst de middag eraf etc.. die kleintjes snappen dat niet. Hier nu een week verder en ze vraagt er al een paar dagen niet om😊

één maand geleden

Reactie op Naomiii_

Ze zeggen dat je beter in 1 keer kan stoppen ipv bijvoorbeeld eerst de midd ...
Ze zeggen zoveel… gwn doen wat werkt 😋

17 dagen geleden

Reactie op Naomiii_

Eerste dag tot 22.30 wakker geweest. Gister tot 21.00 en nu ging ze gewoon ...
Hoe is het de afgelopen 4 weken gegaan?

17 dagen geleden

Reactie op Wielrenster

Hoe is het de afgelopen 4 weken gegaan?
Super goed! De eerste 3 dagen was het moeilijk in slaap komen. Ze vraagt er nu nooit meer om. Zo blij dat we dit gedaan hebben! En haar tanden zijn helemaal recht gegroeid, bizar!