12 Reacties

4 maanden geleden

Wij gebruiken een puddle jumper 😊 dochter is 12 kg en werkt echt prima! Zou het gewoon eens proberen. Je bent er toch bij?

4 maanden geleden

Gewone bandjes, zwemvleugels. Puddle jumper mag hier sowieso niet in ons zwembad

4 maanden geleden

Reactie op M_1986

Gewone bandjes, zwemvleugels. Puddle jumper mag hier sowieso niet in ons z ...
Puddle jumper zou ik ook niet doen. Wordt steeds meer afgeraden. Gewone zwemvleugeltjes zijn echt beter.

4 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Puddle jumper zou ik ook niet doen. Wordt steeds meer afgeraden. Gewone zwe ...
Waar lees je dat? Ben gewoon benieuwd

4 maanden geleden

Reactie op Annick33

Niet zozeer online gelezen. Wel met de zwemjuf over gehad. Bij een puddle jumper zit het gewicht aan de voorkant. Sommige kinderen kantelen naar voren met een puddle jumper aan en komen daardoor niet meer rechtop. Met vleugeltjes zit het gewicht alleen aan je armen en kan je eigenlijk niet goed kantelen. Daarnaast is het de bewegingsvrijheid die je met een puddle jumper veel minder hebt en met vleugeltjes wel.

4 maanden geleden

Reactie op Annick33

Uiteindelijk ben je er uiteraard zelf als het goed is bij maar het lijkt mij wel wat eng. Hier las ik ook een berichtje waarin het al niet meer mocht in een zwembad 🤔

4 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Niet zozeer online gelezen. Wel met de zwemjuf over gehad. Bij een puddle j ...
Dit inderdaad. In ons zwembad vinden ze het niet veilig genoeg. Inderdaad ivm het kantelen. Ook zou het het leren zwemmen moeilijker maken. Maar vanwege de veiligheid zijn hier alle zwemvleugels toegestaan vanaf dat ze kunnen lopen

4 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Ah oké! Onze dochter kantelt er niet mee en kan er een beetje mee 'zwemmen' maar ik laat haar sowieso niet alleen idd.

4 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Mijn dochter van 2 kantelt prima met vleugeltjes om. Naar de buik en de rug. Als ze sneller vooruit wil komen dan gaat ze naar buikligging en maar trappelen met die benen.

4 maanden geleden

Reactie op Kaatje18

Mijn dochter van 2 kantelt prima met vleugeltjes om. Naar de buik en de rug ...
Ja klopt .natuurlijk kan je buik enzo maar je kan dan vooral weer terug. Wordt met een puddle jumper echt wat lastiger.

één maand geleden

Mrs. Ertha Splashers! Echt heel veilig en functioneel! Zeer veel plezier van (gehad)