12 Reacties

één jaar geleden

Volg

één jaar geleden

Die van ons vond het vanaf moment 1 lekker.. wel wennen waardoor hij ook nog wel vaak met z’n tong de tandenborstel weg duwt.. we deden dan niet alleen die eerste twee tandjes maar wel hele ‘gebit’ (waar dus geen tanden zaten) zodat ie een beetje kon wennen aan het gevoel haha.. En ik zing er altijd een liedje bij haha.. maar dat doe ik (blijkbaar) bij alles vrij snel 🫣🤓 en als t liedje klaar is is het poetsen klaar Hij had al vrij snel 6 tanden 😅

één jaar geleden

En dan savonds of smorgens of in de middag? Ik volg even mee. Zoontje krijgt 2 tandjes zijn echt pas 2 mm door dus poets nog niet. Maar mag er wel mee gaan beginnen op korte termijn.

één jaar geleden

Hier 7 tanden. Ik heb zo'n vinger tandenborstel, daarmee kan ik ook goed voelen of ik (te) hard druk of niet. Ik zing een kort liedje tijdens het poetsen en dan houdt ie eigenlijk altijd wel goed zn mond ope

één jaar geleden

Ik heb ook een vinger tandenborstel, begonnen toen eerste tandje doorkwam en nu voor hem een vast en herkenbaar onderdeel van het ‘bijna bedtijd’ ritueel. Hij ziet het tandenborsteltje (en vooral de tandpasta) en hij doet z’n mondje al direct open. Ervaring hier is dus dat hij het gewoon lekker vindt. En het hoeft ook niet mega lang met twee tandjes. Scheelt vast ook.

één jaar geleden

Wanneer begin je precies? Ik zie nu 2 witte streepjes midden onderin. Nu alvast te beginnen?

één jaar geleden

Reactie op M_1986

Wanneer begin je precies? Ik zie nu 2 witte streepjes midden onderin. Nu al ...
Zodra de eerste puntjes zichtbaar zijn, vaak vinden ze het dan ook wel erg fijn dat het word gepoetst

één jaar geleden

Reactie op Weiland

Zodra de eerste puntjes zichtbaar zijn, vaak vinden ze het dan ook wel erg ...
Gaan we vanavond eens proberen! Bedankt

één jaar geleden

Reactie op Ntjmv

En dan savonds of smorgens of in de middag? Ik volg even mee. Zoontje krijg ...
1x per dag. Wij doen s avonds voor het slapen gaan..

één jaar geleden

Wij gebruiken een tandenborstel die we in zo’n gratis kraampakket hebben gekregen..

één jaar geleden

Zijn daar leuke liedjes voor?

één jaar geleden

Moet je dan ook het mondje spoelen? Of blijft die tandpasta in het mondje?