6 Reacties
2 maanden geleden
Oh daar zou ik ook boos om zijn!!! Maar dat moet toch ook pijn doen lijkt me. Dus ze zal toch op een bepaald moment gehuild hebben toch?? Nou heel raar en ik vind dat je best je gevoel nog mag delen. Inderdaad, kinderen vallen. Maar nu doen ze er wel een beetje nonchalant over vind ik. En voor mij zou het dan niet eens zozeer meer om de tand gaan, ongelukjes gebeuren, maar dat mijn kind gevallen is en niemand iets heeft gezien of haar heeft getroost.....
Tips heb ik niet echt maar als het mijn dochter was overkomen zou ik denk ik nog wel even melden dat ik er wel een naar gevoel over had. Niet het vallen zelf, maar het feit dat niemand er iets van heeft meegekregen.
Ik sloeg aan op de titel omdat mijn dochter gisteren met de smoel op de glijbaan gevallen is. Ik zag een heel klein beetje bloed in haar mond maar ze speelde ook vrijwel gelijk weer verder. Eenmaal thuis zag ik pas dat ze een klein stukje van haar voortand mist. Helaas.....ik hoop dat de tand verder niet verkleurd.
2 maanden geleden
Exact dit is ook bij onze zoon gebeurd, toen was hij alleen wel een stuk jonger nog (1,5jaar). Ook hij heeft niet gehuild ofzo, ze kwamen er in de loop van de middag achter. Gaven dit overigens wel gewoon keurig aan bij ons, maar dus ook geen idee hoe of wat?! En ook zonder huilen..
2 maanden geleden
Goh mijn zoontje heeft lang geleden ook een stukje van zijn voortand verloren en ik weet zelfs niet wanneer of hoe het gebeurd is eerlijk gezegd. Hij had maar net zn tanden dus ze waren wel nog kleiner, maar ook zo stom dat die dan al direct een stuk kwijt is. Wil maar zeggen dat het wel kan gebeuren zonder dat het wordt opgemerkt 馃様馃