Hallo allemaal,
Vanmiddag heb ik mijn kindje opgehaald bij de opvang en ze vroegen of ze dit weekend gevallen was, want haar voortand was afgebroken. 馃槺
Ik schrok enorm en voelde me heel slecht dat ik dat dit weekend niet had opgemerkt. Eenmaal thuis zei iemand, "maar je hebt haar tanden toch gepoetst voor ze erheen ging". Inderdaad. Thuis was er niks dus het is op de opvang gebeurd. (Stom dat ik er gelijk vanuit ging dat het mijn fout was.)
Daarnaast zaten er ook rode/bruine vlekken op haar trui maar bij de opvang had niemand wat gemerkt. Tot tijdens een eetmoment iemand zag dat haar tandje afgebroken was.
Ik weet 100% zeker dat dit daar gebeurd moet zijn en ben de hele avond al enorm verdrietig en boos. 馃槶 Tuurlijk begrijp ik dat kindjes vallen, maar het feit dat dit gebeurd is en niemand iets heeft gemerkt of gezien... Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Bemoedigende woorden of tips?
De tandartsassistente zei dat ze met melktandjes niets doen dus de komende jaren heeft ze een gat tussen haar voortanden. 馃ゲ