6 Reacties

één jaar geleden

Wij leggen Rick altijd op z’n buik in het bedje. Hij heeft ook een dun dekentje over wat dus een lichte druk op z’n rug geeft, wat voor hem als veiligheid voelt. Hij draait alleen op z’n rug

één jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Wij leggen Rick altijd op z’n buik in het bedje. Hij heeft ook een dun deke ...
Dankjewel voor je reactie Suzan! Maar hoe leg je hem zo weg zonder dat hij wakker wordt? En leg je hem dan altijd slapend weg?

één jaar geleden

Reactie op evavijs

Dankjewel voor je reactie Suzan! Maar hoe leg je hem zo weg zonder dat hij ...
We leggen Rick altijd wakker weg. Hij jammert soms een minuutje en verder valt hij gewoon in slaap. Wanneer dat niet het geval is, heeft die vaak nog honger dus dan krijgt hij de fles en leg ik hem dan weg

één jaar geleden

Ok, ja dat herken ik. Dat is hier ook zo. Als ik haar wakker weg leg op haar buik dan wordt ze ineens veel alerter weer en gaat ze kruipen en uiteindelijk staan in haar bed. Terwijl als ik haar op haar rug weg leg onder nunki lakentje dan sukkelt ze zo in slaap. Alleen dan dus om de haverklap wakker…😅

één jaar geleden

Reactie op evavijs

Ok, ja dat herken ik. Dat is hier ook zo. Als ik haar wakker weg leg op ha ...
Dit was bij ons eerst ook! Wij leggen onze zoon ook wakker weg op zijn buik en slaapt nu na wat jammeren echt snel in (mits hij moe genoeg is)! Is dus ook echt een kwestie van wennen. Eerst ging hij ook spelen

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje08

Dit was bij ons eerst ook! Wij leggen onze zoon ook wakker weg op zijn buik ...
Dankjewel! Ik zet het inderdaad nog even door. Ik denk ook de laatste dagen te merken dat ze steeds comfortabeler wordt bij op de buik inslapen. Ook dit moeten ze kennelijk leren. 👍