15 Reacties
3 jaar geleden
Ja! Ik maak elk levensjaar een fotoboek. Ik koop via groupon het klassieke fotoboek van colorland 140 pagina's en die vul ik dan met foto's en tekst. De sjablonen maak ik meestal zelf wat passend is bij de foto's:) bij zoontje net het 3e boek in huis😀
3 jaar geleden
Ik maak fotoboeken digitaal. Ik loop alleen wel hopeloos achter, van onze jongste heb ik nog niks gemaakt of uitgeprint. Uiteraard wel honderden foto's op onze telefoon. Van de andere 3 kinderen heb ik van de baby periode twee boeken gemaakt, 0-6 en 6-12 maanden ,anders werden ze wel heel dik. Dat ga ik nu ook weer doen. Ik begon met per kind per levensjaar een boek te maken, maar met 4 kinderen en veel foto's waar meerdere kinderen op stonden, was het sorteren en bijhouden geen doen meer. Na het baby jaar, maak ik dus verder alleen nog boeken per kalenderjaar, met alle gezinsfotos bij elkaar.
3 jaar geleden
Ik wil het wel heel graag, maar weet nog niet zo goed waar te beginnen.
Omdat ik en mijn partner beide veel foto’s hebben, moet ik die eerst bij elkaar leggen en dan uitzoeken wat ik in het boek zou willen plaatsen. Dat wordt een flink project ben ik bang!
Aan de ene kant wil ik het op de ‘ouderwetse’ manier doen en dan dus foto’s uitprinten en plakken, maar andere kant zou ik ook wel een digitaal fotoboek willen maken.
3 jaar geleden
Ik doe het via de app Popsa. Dat is op mijn telefoon en zo kan ik bepaalde mijlpalen of iets direct in de app gooien. Mijn fotoboek is helemaal bij en ik ben van plan om elk jaar een boek te maken. Nu natuurlijk heel veel mijlpalen enz, maar straks meer gezinsdingen. Bv vakanties en uitjes.
3 jaar geleden
Ja ik ben elke maand bezig met foto’s plakken. Heb een Klikkie foto abonnement. Daarvan krijg ik elke maand een herinnering om 10 foto’s uit te kiezen en af te laten drukken. Deze worden dan thuisgestuurd. Heb ik er in die maand meer die ik wil dan print ik deze apart uit. Zo blijf ik helemaal up to date. Ik heb heel veel foto albums van toen ik klein was, mijn moeder hield dat ook elk jaar van mij bij. Vind dat zo mooi en kostbaar. Zeker nu m’n ouders niet meer leven ben ik enorm dankbaar dat ik ze heb. Dit wil ik ook doen voor ons zoontje. En door het elke maand bij te houden blijft het overzichtelijk.
Van iedere vakantie maak ik ook een foto album, maar deze doe ik wel digitaal. De zomervakantie in een groot boek en de weekendjes of weekjes weg in een kleiner boek.
De ouderwetse manier vind ik wel veel leuker!
3 jaar geleden
Ik heb een boek waar je dingen kan opschrijven en foto's inpakken. "Baby's eerste jaar"
VRIEND
3 jaar geleden
Ik ben bij mn zoontje (nu 3,5 jaar) begonnen met albums per leeftijd bij albelli, ga er om de maand 1 of 2 avondjes voor zitten en ik ben weer bij. Nu met mn dochtertje van 10 maanden hetzelfde. Dus regelmatig wat foto's erin zetten en na de verjaardag af laten drukken. Zo blijft het behapbaar voor mij