46 Reacties

vorig jaar
Wij hebben een petit amelie keukentje en ik ben er inderdaad echt niet over te spreken. Mijn kinderen zijn zeer voorzichtig maar toch is het deurtje al 2 keer afgebroken, de kraan zit los, handvaten zitten los en het tussenschot tussen de deurtjes zit schots en scheef.
Toen ik op marktplaats keek voor een nieuw keukentje zag ik dan ook veel petit Amelie keukentjes met exact dezelfde problemen.
Wij hebben nu een IKEA keuken overgenomen via marktplaats, hier is door het vorige gezin van 3 kinderen met de leeftijden 5 tot 11 mee gespeeld en is nu nóg suuuper stevig en mooi!
Wij gaan hem waarschijnlijk zelf nog pimpen

vorig jaar
Ik was aan het twijfelen tussen het keukentje van Little Dutch en Petit Amélie, maar hieronder lees ik een niet zo goede ervaring ermee 🤭
Dus zal dan voor het Little Dutch keukentje gaan.
Hout vind ik wel het mooiste. In de kinderopvang staat al meer dan een jaar een 2dehands little Dutch keukentje, en het is nog in perfecte staat !

vorig jaar
Reactie op Mirrtie
Ahh goed om te weten! Zou je die Ikea keukens makkelijk kunnen verven?
Online lees ik veel positieve verhalen! Wij hadden ook het geluk dat we die van ons gratis mochten overnemen dus dan durven we het sowieso al sneller aan als wanneer je veel geld hebt uitgegeven aan een keukentje.
Maar op Pinterest en Google vind je veel tips en blogs bijvoorbeeld!

vorig jaar
Ik heb die van de action gekocht omdat die geluid maakt en mijn zoontje dat leuk vindt. Wel geverfd.

vorig jaar
Hier een petit amelie keukentje, heel blij mee. Nog geen beschadigingen of dingen die kapot zijn. Houten pannen zijn degelijk, hebben al aardig wat klappen gemaakt, maar zijn nog steeds heel en ook is er geen verf vanaf of dergelijke

vorig jaar
Heeft iemand hier ook het keukentje van de Lidl?? Daar zit ik namelijk over na te denken...

vorig jaar
Ik heb deze bij de Lidl besteld, super leuk! Wel een beetje groot en een hele klus geweest om hem in elkaar te zetten.
Er zitten verschillende dingen op die geluiden en licht geven.
We gaan hem geven met Sinterklaas.

vorig jaar
Wij hebben die van classic toys, zou m niet aanraden. Is een licht keukentje en mijn zoontje verschuift m steeds. Mijn zusje heeft die van ikea en die is veel zwaarder. Mijn zoontje heeft m zelfs al een keer omgeduwd😱 (moet zeggen hij is wel rebels hoor maar toch)

vorig jaar
Reactie op Charlotte1ebaby
Ik heb deze bij de Lidl besteld, super leuk! Wel een beetje groot en een he ...

Woww die is wel heel groot! Leuk! Ik heb de kleinere variant besteld :)

vorig jaar
Reactie op Mevrouwtje Theelepel
Heeft iemand hier ook het keukentje van de Lidl?? Daar zit ik namelijk over ...
Super aanrader! De geluidjes en lichteffecten zijn favoriet (afzuigkap, kookgeluiden), maar de ijsblokjes automaat vind ze ook echt leuk.
Prijs/ kwaliteit heel goed, is inclusief pannetjes en kookgerei.
Heb zelf de handvaten goud gespoten en deurtje van ijsblokjes automaat met plakfolie (alles van Action)
.

vorig jaar
Reactie op Sisterliss
Super aanrader! De geluidjes en lichteffecten zijn favoriet (afzuigkap, koo ...

Ach wat leuk!! Ik heb hem vanmiddag besteld☺️ Ben benieuwd!

vorig jaar
Reactie op Sisterliss
Super aanrader! De geluidjes en lichteffecten zijn favoriet (afzuigkap, koo ...

Oh, realiseer me nu dat ik de handvatten voor leertjes heb vervangen van Yessential

vorig jaar
Reactie op Sisterliss
Oh, realiseer me nu dat ik de handvatten voor leertjes heb vervangen van Ye ...
Jaa zag ze. Heeel leuk!

vorig jaar
Reactie op Charlotte1ebaby
Ik heb deze bij de Lidl besteld, super leuk! Wel een beetje groot en een he ...

Deze hebben wij nu ook al een jaar of 3 en onze 3 kids spelen er alle dagen heel intensief mee. Hij is groot maar blijft leuk. Oudste is net 5 en ze vind het ook nog steeds leuk.

VRIEND
vorig jaar
https://www.action.com/nl-nl/p/2571176/mini-matters-houten-keuken/
Wij hebben deze al 2 jaar wordt erg intensief mee gespeeld, ziet er nog als nieuw uit!

vorig jaar
Wij hebben een keukentje van de Lidl gelregen, niet echt de eyecatcher van de kamer maar echt bijzonder uitgebreid en mijn dochter vind hem super leuk