14 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben de Nuna Sena. Echt enorm prijzig (lang leve de schoonmoeder die hem gekocht heeft). Maar wij zijn daar onwijs blij mee. We gebruiken hem zelfs als box om de prijs eruit te halen 馃槄 ook dan functioneert hij goed.
Er zit een goed matras in en hij heeft er al een paar keer als een roos in geslapen bij mijn schoonvader
3 jaar geleden
Reactie op Vriesje
Wij hebben de aeromoov. Heel tevreden en super makkelijk om op te zetten en ...
Ah goed om te horen. Ze hebben nu 15% korting dus op zich scheelt dat weer 馃槣
3 jaar geleden
Reactie op 1Lisa
Ik ben ook aan het kijken naar die van aeromoov, maar vroeg me af of het ee ...
Volgens mij wel! En nu met 15% korting (scheelt weer!)
3 jaar geleden
Ik heb ook de aeromoov en ben er tevreden over. Wel iets groter dan ik verwacht had, kan bv niet als handbagage mee op vliegtuig imo. En niet super ergonomisch voor de ouders omwille van de vorm, gaat niet recht naar beneden, waardoor je dus van iets verder je kind er moet kunnen inleggen :). Maar wel heel gemakkelijk op te zetten en zeker compact ivm andere bedden.
3 jaar geleden
Reactie op 1Lisa
Ja die van Nuna had ik ook gezien! Maar vond het wel duur.
Is het gemakkeli ...
Zeker! Alle 4 de hoeken schuif je uit tot het formaat van het bedje zegmaar. En dan duw je in het midden iets naar beneden tot het klikt, plankje erin, matras erover en hij staat 馃榿
Voor opvouwen trek je hem omhoog en vouw je de hoeken bij elkaar. Het plankje wat onder het matrasje ligt vouw je om het bedje en zet je met klittenband vast
3 jaar geleden
Reactie op 1Lisa
Maar met een extra matrasje neemt het direct weer wat extra ruimte in toch? ...
Het is een opvouwbaar matrasje wat heel weinig ruimte in beslag neemt :) Maar zonder extra matrasje kan het ook! Matrasje extra geeft net wat meer comfort. Ik denk dat bij de meeste campingbedjes het standaard matrasje aan de dunne kant is
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op 1Lisa
Waar heb je dat matrasje dan gekocht? Is dat speciaal voor dat bedje of is ...
https://www.prenatal.nl/onderweg/campingbedden/matrassen/prenatal-campingbed-matras-60x120-cm-13816.html#q=matras%20campingbedje&start=1
Wij hebben gewoon campingbedje van prenatal met dit matrasje 馃槉