9 Reacties
3 maanden geleden
Hier helaas ook gehad. Gebruikte Camilia in de nacht (eigenlijk voor doorkomen tandjes) en overdag proberen veel te laten drinken en indien dat niet lukte maar een waterijsje. Qua eten vooral zachte structuren en niet te zuur of te kruidig.
Ga er maar vanuit dat jullie het zelf ook gaan krijgen😔. Hier begon de oudste ermee, wij als ouders kwamen aan de beurt en ook ons zoontje van toen 6 weken. Kraamvisite die mijn dochtertje niet hebben aangeraakt zijn zelfs besmet geraakt. 😔
3 maanden geleden
Hier had alleen de oudste er last van. Verder niemand. Dus dat kan ook.
3 dagen last in de mond. Waterijs, koude dranken en vla/yogurt, banaan, avocado.
Geen ‘zuur’ fruit aanbieden!
Focus ligt op drinken, niet op eten.
2 maanden geleden
Hier heeft mijn zoontje het nu ook. En de stroom is er vandaag ook af ivm onderhoud in de buurt. “ ijsje schat?”
één maand geleden
Reactie op MH1234
IJs ijs ijs haha
Gisteren lag de stroom hier een paar uur uit. Meneer heeft een lading ijs gegeten… “ lekker koud mama “ ach het was in iedergeval een vorm van vocht
één maand geleden
Reactie op SuzanvanKrimpen
Gisteren lag de stroom hier een paar uur uit. Meneer heeft een lading ijs g ...
Hier hielp het echt enorm tegen die blaasjes in de mond. Fruit en sommige groente met vruchtvlees was echt een no-go. Gewoon even accepteren dat ze minder eten en focus op vocht leggen en dingen die ze wel willen eten zonder hoge zuurgraad vooral haha.
één maand geleden
Reactie op MH1234
Hier hielp het echt enorm tegen die blaasjes in de mond. Fruit en sommige g ...
Ach even in de watten leggen. Dagje ongezond eten moet kunnen. Mijn oma gaf ons altijd warme chocolademelk en broodje knakworst als we ziek waren