Tot wanneer hebben/hadden jullie een bedhemeltje/klamboe bij het ledikantje?
Ik mag eindelijk een kamertje voor m’n dochter inrichten (bijna verhuizen 🥳) en wil eigenlijk nog een hemeltje bij het ledikantje, maar heb wel eens gehoord dat je dat al na een paar maanden niet meer doet en ze is inmiddels al bijna 7 maanden.
Hebben jullie er nog eentje hangen en/of waarom niet meer?
Mijn zoontje is ruim 2,5 jaar en heeft m nog steeds! Geeft net een beetje extra geborgenheid nog. Hij heeft nooit aan het hemeltje gezeten dus geen gevaar. Denk wel dat dat kindafhankelijk is.
Heb hem hier ook hangen, vind het leuk staan en geeft wat meer geborgenheid. Ze grijpt er wel eens naar en sabbelt er ook wel eens op, maar ik zie er eigenlijk niet echt gevaar in…hangt prima stevig hier
Ah dank! Ik denk dat ik het dan toch maar wel gewoon ga proberen want ik vind het zo gezellig staan 🥰 als ze er dan toch de hele tijd aan gaat hangen dan gaat ie weer weg!
Mijne grijpt er ook niet naar met 7,5maand en die hangt tussen de muur en de spijlen in strak dus hij kan er ook amper bij. Ik laat t hangen tot hij ontdekt dat hij het kan pakken.
Ah dank! Ik denk dat ik het dan toch maar wel gewoon ga proberen want ik vi ...
Weet dat ze er in verstrikt kunnen raken. Ik weet een verhaal waarbij de moeder de volgende ochtend t kindje vond.... verstrikt in de klamboe. Wil geen zeikmoeder zijn, maar ik zou t risico niet lopen 😅