6 Reacties

21 dagen geleden

Waar je je zelf comfortabel bij voelt.

21 dagen geleden

Kussen vraag ik mezelf ook wel eens af, omdat ze ook steeds op mijn kussen slaapt, slaapzak…tot ze het zelf niet meer fijn vind.

20 dagen geleden

Hier bij de oudste een kussen aangeboden toen hij zelf steeds vaker met zijn hoofd op een knuffel ging liggen, gaf hierdoor naar mijn idee zelf aan een kussen nodig te hebben was toen 19/20 maanden. Ons dochtertje van 21 maanden slaapt nu sinds februari in een peuterbed met kussen, ook zij ging toen zelf steeds op knuffels liggen met haar hoofd. Slaapzak heeft ze wel nog aan. Ik wissel de slaapzak pas voor een dekbed zodra ze redelijk rustig in bed op dezelfde plek blijven liggen. Ondanks het kussen ligt ze nog wel eens met haar hoofd bij het voeteneind op knuffels... ons zoontje was ook ruim 2.5 bijna 3 toen hij een dekbed kreeg.

20 dagen geleden

Vanavond voor t eerst onder een dekbedje. Wel een dunne met slaapzak. Ze gaf zelf duidelijk aan deken als ze naar bed ging. Ook met spelen ging ze op de bank liggen en pakte deken en zei slapen. Net gekeken en ze lag nog goed.

16 dagen geleden

Onze zoon(bijna 2) slaapt in een slaapzak met deken er over, eigenlijk altijd al zo gedaan zo went hij direct aan een evt. Dekbed straks

4 dagen geleden

Reactie op Nienke1605

Hier bij de oudste een kussen aangeboden toen hij zelf steeds vaker met zij ...
Mag ik vragen wat voor kussen jullie gebruiken?