39 Reacties

3 jaar geleden

Mijn nicht die had van die mais vingers/groentesticks, strak opgerold in cellofaan gezichtje op tekenen met stift, strikje eromheen en een kaartje met de naam van haar zoontje en “hoera 1 jaar”

3 jaar geleden

Reactie op AG17

Mijn nicht die had van die mais vingers/groentesticks, strak opgerold in ce ...
Zij had die grote lange gedaan! Niet die kleintjes

3 jaar geleden

Wij hadden onlangs van een ander kindje op het KDV een mini boekje van Dikkie Dik cadeau gekregen voor zijn eerste verjaardag. Ik vond het echt een superleuk idee! Ook dat het geen eten is, waar iedereen andere ideeën over kan hebben. En het belangrijkste, mijn dochtertje speelt ;) er vaak mee :) Helaas moet ik nu natuurlijk iets anders verzinnen, dus als iemand anders een goede tip heeft, graag! :) https://www.bol.com/nl/nl/p/dikkie-dik-uitdeelboekjes-16-ex/1001004001986053/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--1001004001986053

3 jaar geleden

*Nu dat ik googelde voor een link zie ik dat "uitdeelboekjes" echt een ding zijn. Wellicht ga ik voor een andere variant =) Ik leer iedere dag weer iets nieuws hahaha 😅

3 jaar geleden

Die uitdeelboekjes zijn fantastisch! Goede tip!

3 jaar geleden

Ik heb gister bij zeeman 20 zandbak figuren gekocht echt super leuk! 4 stuks €1,50 en dan kan je natuurlijk zelf kijken of je er 1 of 2 per kind doet met bijvoorbeeld rozijntjes erbij ofzo

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft al is gekregen: 2 baddiertjes, een zakje zandspeeltjes, een boekje van babar, een koek (12m+) in een papieren zakje met “wild one” op geschreven in goud. Sommige mensen geven ipv iets voor elk kindje iets voor alle kindjes in de crèche bv een groot boek, een pop,…iets dat in de crèche blijft

3 jaar geleden

Is stoepkrijt misschien een idee?

3 jaar geleden

Knijpfruit met een leuke wikkel er om heen? Meerdere maisvingers verpakken in vershoudfolie en dan oogjes en van die harige ijzerdraad als pootjes rupsjes er van maken. Zelf vind ik die kleine uitdeel boekjes ook erg leuk!

VRIEND

3 jaar geleden

Bij action heb je deze zakjes en een zak met diertjes die daar inpassen. Ballon en doosje krentjes. Evt kaartje er aan en je bent klaar :)

3 jaar geleden

Zak bad eendjes bij Hema, kaartje eraan met 1 en de naam. 1-eendje 😝

3 jaar geleden

Wij willen dit gaan maken, allemaal bij de action verkrijgbaar

3 jaar geleden

Echt 😅 ik krijg hier zo'n luizenmoeder gevoel bij. Snap heel goed dat je wat leuks wilt hoor, maar volgens mij voelt bijna iedereen het ook als een verplichting "want de rest doet het ook".

3 jaar geleden

Reactie op IreneEneri

Echt 😅 ik krijg hier zo'n luizenmoeder gevoel bij. Snap heel goed dat je w ...
Same here 😂

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft al meerdere traktaties gehad op de opvang. De meeste traktaties waren bellenblazen en eentje was een suikerwafel die leuk verpakt was

3 jaar geleden

Ik ga wat meloen op een ijs stokje uitdelen. Ik vind het persoonlijk best lastig al die speeltjes bij de traktaties. Ik doe zelf heel erg me best om zo min mogelijk nieuwe spullen te kopen vanwege arbeidsomstandigheden en milieu. En dan krijg ik speeltjes die niet gebruikt worden. Vet zonde. Zijn er meer die dit lastig vinden?

3 jaar geleden

Danoontjes

2 jaar geleden

Wij gaan voor een zandbakvormpje met gesneden aardbeitjes

2 jaar geleden

Reactie op sonja136

Ik ga wat meloen op een ijs stokje uitdelen. Ik vind het persoonlijk best l ...
Ik vind het ook megazonde als die plastic prullen die direct in de vuilnisbak belanden ☹️ t lijkt wel een wedstrijdje.

2 jaar geleden

Deze!