6 Reacties

vorig jaar

Wat sneu! Het lijkt me voor jou ook een hele nare ervaring. Kan je erover in gesprek gaan met haar? Ik weet niet hoe makkelijk ze praat… Overigens kan een EMDR sessie al vrij vlot resultaten boeken, maar hoewel het ook met zulke jonge kindjes kan, lijkt het mij wel lastig

vorig jaar

Oudste heeft met 3 jaar in Azië in een ziekenhuis gelegen met een dubbele longontsteking. Die heeft wel een paar weken papa of mama in haar bed gehad om in te kunnen slapen. Soms vraagt ze nu nog steeds of we bij haar bed kunnen blijven zitten, inmiddels een jaar verder. We merken dat ze sindsdien sneller moe is en eerder geprikkeld en snel huilt. We zetten dus best wel veel knuffels in.

vorig jaar

Ach wat zielig zeg 🙁 klinkt wel alsof het een diepe indruk inderdaad achter heeft gelaten bij haar. De narcose zelf kan ook voor een ontregeld slaapritme leiden. Mijn man heeft bijvoorbeeld vorige week narcose gehad en slaapt daardoor al een week heel slecht 😅 moeilijk in slaap komen en doorslapen.

vorig jaar

Ik zou zelf ook wel overstuur zijn als ik zo in slaap gebracht werd 😳 Kan me voorstellen dat dit een diepe indruk heeft nagelaten… Kijk eens op de Instagram van thenurturingkind, zij weet daar zeker meer over. Zou denk ik zelf wat meer nabijheid bieden de komende tijd denk ik :) Veel goede moed ❣️

vorig jaar

Ohhh heel sneu.. ons zoontje kreeg deze week ook buisjes en mocht toen wel op schoot.. hij ging ook boos in de narcose en kwam er boos uit wat ook logisch is maar hij heeft er geen last aan overgehouden. Wat sneu dat je haar niet op schoot mocht houden..

vorig jaar

Och wat sneu :( Moet voor jou ook vreselijk zijn geweest. Ik zou jullie ervaring zeker ook terugkoppelen naar het ziekenhuis. Misschien kunnen ze er wat mee in de toekomst. Als ik zo anderen hoor waarbij ze bv wel op schoot mochten. Als dat al een klein beetje helpt dan kunnen ze dat best doen.. ❤️