Hoi hoi,
Ik heb de laatste 3 dagen een trillend gevoel in me buik, zo’n gevoel als een oogzenuw die trilt. Het zit echt in me buik dus van buiten niet te zien.. ook is het maar aan 1 kant van me buik de linker kant en volgens mij zit daar ook de baby. Ook voel ik een soort plopjes in me buik ik dacht dat dit me baby was maar vond het nog wel te vroeg.
Iemand anders hier ook last van? Of misschien weet wat het is?
14+5 ik voel dit echt al paar dagen en vooral als ik rustig in bed lig snap ...
Ik denk ook dat het de baby is 😇😇 , super leukk!! je kan de baby al voelen vanaf 14 weken meestal vanaf 16weken maar het licht ook aan jou baby natuurlijk
Ik denk ook dat het de baby is 😇😇 , super leukk!! je kan de baby al voele ...
Echt waar! 😍 maar waarom dan alleen aan 1 kant de linker? Wel moet ik zeggen dat de linker kant hard en een rondje is denk dat daar de baby ook zit. Als het de baby is is het wel heeeel leuk! 😍
Leukkk! Ik had het vannacht voor het eerst😍😍 twijfelde even of het niet luchtbelletjes waren maar het was echt specifiek en voelde soms zelfs een klein ‘tikje’. Heeeel bijzonder❤️❤️
Ik heb t bij de eerste nooit gevoeld. Ik voelde bij 18 wkn ineens schopjes. Maar nu voel ik bij 14 wkn ook ineens trillingen, super raar. Dacht eerst dat t mn darmen waren, maar die doen dit normaal ook nooit🤣
Wat leuk!! Ik had gisteravond in bed precies hetzelfde! Aan de linkerkant. Dacht eerst dat het de darmen waren (twijfel nu nog steeds 😅) maar het was een aantal keer toen ik lag en de rest van mijn buik voelde rustig. De placenta ligt voor dus daardoor twijfel ik of het wel de baby is🤔
Wat bijzonder.
Ik las dit in de zwangerschap+ app(vandaag 15 weken);
‘ Je begint kleine trillingen te voelen in je buik. Als je al eens eerder zwanger bent geweest, voel je deze bewegingen waarschijnlijk sneller’. Dat bevestigt ook jou gevoel.
Lijkt mij zo bijzonder om te gaan ervaren, geniet lekker van het gevoel:)