11 Reacties

4 jaar geleden

Hoeveel weken ben je zwanger

4 jaar geleden

Reactie op eda01

Hoeveel weken ben je zwanger
14+5 ik voel dit echt al paar dagen en vooral als ik rustig in bed lig snap er niks van

4 jaar geleden

Reactie op LS97

14+5 ik voel dit echt al paar dagen en vooral als ik rustig in bed lig snap ...
Ik denk ook dat het de baby is 😇😇 , super leukk!! je kan de baby al voelen vanaf 14 weken meestal vanaf 16weken maar het licht ook aan jou baby natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op eda01

Ik denk ook dat het de baby is 😇😇 , super leukk!! je kan de baby al voele ...
Echt waar! 😍 maar waarom dan alleen aan 1 kant de linker? Wel moet ik zeggen dat de linker kant hard en een rondje is denk dat daar de baby ook zit. Als het de baby is is het wel heeeel leuk! 😍

4 jaar geleden

Leukkk! Ik had het vannacht voor het eerst😍😍 twijfelde even of het niet luchtbelletjes waren maar het was echt specifiek en voelde soms zelfs een klein ‘tikje’. Heeeel bijzonder❤️❤️

4 jaar geleden

Ik heb t bij de eerste nooit gevoeld. Ik voelde bij 18 wkn ineens schopjes. Maar nu voel ik bij 14 wkn ook ineens trillingen, super raar. Dacht eerst dat t mn darmen waren, maar die doen dit normaal ook nooit🤣

4 jaar geleden

Reactie op LS97

Echt waar! 😍 maar waarom dan alleen aan 1 kant de linker? Wel moet ik zegg ...
Als ik mijn baby voel is ook vaak aan 1 kant, ligt ie daar denk ik.

4 jaar geleden

Wat leuk!! Ik had gisteravond in bed precies hetzelfde! Aan de linkerkant. Dacht eerst dat het de darmen waren (twijfel nu nog steeds 😅) maar het was een aantal keer toen ik lag en de rest van mijn buik voelde rustig. De placenta ligt voor dus daardoor twijfel ik of het wel de baby is🤔

4 jaar geleden

Yes! Volgens de gynaecoloog is het, net als bij je oog, een spier(aan)spanning. Je baarmoeder is natuurlijk aan het groeien. Dus goed nieuws!

4 jaar geleden

Heb net de verloskundige gesproken en het is inderdaad de baby. Super leuk natuurlijk😍❤️

4 jaar geleden

Wat bijzonder. Ik las dit in de zwangerschap+ app(vandaag 15 weken); ‘ Je begint kleine trillingen te voelen in je buik. Als je al eens eerder zwanger bent geweest, voel je deze bewegingen waarschijnlijk sneller’. Dat bevestigt ook jou gevoel. Lijkt mij zo bijzonder om te gaan ervaren, geniet lekker van het gevoel:)