20 Reacties

3 jaar geleden
Wat leuk! Hebben jullie tips voor kraamverzorgende? Ons wil het maar niet lukken om iemand te vinden.

3 jaar geleden
Wat leuk! Ik woon in de schinkelbuurt en ben 16 juli uitgerekend. Lijkt me heel leuk om te wandelen en kennis te maken 💓

3 jaar geleden
Reactie op Baby Ketel
Wat leuk! Hebben jullie tips voor kraamverzorgende? Ons wil het maar niet l ...
Heb je tips gevraagd van de verloskundige?
Ik kreeg een overzicht met tips voor kraamzorg van onze.

3 jaar geleden
Reactie op Mistique
Hi! Hier ook Amsterdam, bij Westerpark, en ben 37 en in verwachting van de ...
Toevallig, ik woon ook bij Westerpark :)
Ik ben 30 juni uitgerekend en dit is mijn eerste kindje. Zelf ben ik bijna 31 jaar.
Leuk als er een keer wat wordt gepland om elkaar te leren kennen!

3 jaar geleden
Lijkt het jullie leuk om binnenkort af te spreken of wat later in de zwangerschap?

3 jaar geleden
Reactie op Baby Ketel
Wat leuk! Hebben jullie tips voor kraamverzorgende? Ons wil het maar niet l ...
Hoi! Wij woonde tot aan September in Amsterdam en hebben in Januari met onze ( nog) jongste een topper gehad! Ze is nu zzper geworden.... Kraamzorg pure bliss heet haar bedrijf geloof ik. Ze was zo zo zo ontzettend fijn! Echt een oprechte aanrader!

3 jaar geleden
Wie zin heeft! Het lijkt mij leuk om zondag 13 maart en 27 maart af te spreken in de Vondeltuin in het Vondelpark. Zeg rond 13.00. Ik zal er zijn en iedereen is welkom die verhalen wil delen! Denk dat wij zwangere vrouwen elkaar wel snel zullen herkennen!

3 jaar geleden
Iedereen is welkom! Er komen ook wat dames die in juni zijn uitgerekend. Mijn insta is Nikigerards. Als je contact zoekt. Ik zal er vandaag zijn om 13 uur. Er zijn vrouwen die hebben bevestigd ook te komen dus het gaat een verrassing worden hoeveel. Heb je zin om te joinen, dan zien wij jullie bij de Vondeltuin vandaag.