31 Reacties

4 jaar geleden

Ik zie hier geen jongetje in.. vooral als ik die van mij zie en deze echo foto.

4 jaar geleden

Bij een meisje zie je 4witte streepjes, de ballen van een jongen zijn volgens mij nog niet ingedaald... Maar je kan het ook aan de echoscopist vragen wat je nu precies ziet.

4 jaar geleden

Ik heb bijna zelfde echo en 't is een meisje. Meisje heeft 3 gelijke streepjes. Zegmaar hamburger. Bij een.jongen zie je heel.goed 't piemeltje een stuk langer

4 jaar geleden

Als ik het goed zie met rechts de billetjes en links 2 beentjes, dan zouden dat 2 balletjes kunnen zijn. Maar als ik jou was zou ik nog een echo aanvragen om het wat beter te zien. Wij zagen ons kindje gestrekt van de zijkant bijv. en het stokkie stond recht overeind 🤣 dus misschien dat ze het nog vanuit een andere hoek kan laten zien oid

4 jaar geleden

Maar aan de andere kant zijn ze wel uitgeflurpt dus niet tegen dat schaambeen aan. Dus jongen kan ook

4 jaar geleden

https://youtu.be/Y8X67YuQ5M0 Hier leggen ze het uit. Bij mij was het duidelijker een jongetje op de echo dan hier. Hier zou ik zonder ervaring ook inderdaad drie streepjes dus meisje zeggen maarja. Misschien ligt het piemeltje plat?

4 jaar geleden

Ik zie ook geen jongen hier als ik al mijn echo foto’s naast elkaar zet vanaf week 15 ziet het er bij ons echt anders uit. En die soort van strepen waar de meeste het over hebben is idd iets wat bij mijn dochters op de echo werd gezien. Ik zou gelijk een nieuwe echo inplannen nu zal het echt niet te missen zijn!

4 jaar geleden

Nou bij mij is er op die foto geen kaas van te maken, maar ik vertrouw toch op de echoscopist

4 jaar geleden

Ik zou vertrouwen op je verloskundige 😊 bij mij twijfelde ze en hebben we een extra geslachtecho laten doen... Misschien kun je dat doen als geruststelling

4 jaar geleden

onze echo jongen, zag je op dat termijn veel preciezer alles zitten, wij hebben soortgelijke foto. dit lijkt mij echt een meisje

4 jaar geleden

Tijdens de pret echo van 15.3 weken zei ze jongetje, dit was ook nadat wij aangaven n.a.v. De nub een jongetje gezien te hebben. Bij de 20 weken echo zei ze dat ze het niet goed kon zien omdat ze beentjes bij elkaar zaten, wel hadden wij al laten vallen bij de pret echo een jongetje door te hebben gekregen (waarvan we dus geen foto hebben mee gekregen) VK besloot toen jongetje bij de foto te zetten omdat ze wel “dacht” het gezien te hebben tijdens het echoën ik denk een andere echo inplannen maar inderdaad. Het maakt ons niks uit, wij hebben al een gezonde dochter. Jongetje is hartstikke welkom, Ookal zou ik een lief zusje ook fantastisch vinden

4 jaar geleden

Dit was de 20 weken echo van mijn zoontje. Als ik dat vergelijk met die van jou dan zie ik bij jou toch geen jongen hoor..

4 jaar geleden

Dit is de echo van onze dochter en jou echo vind ik hier meer op lijken. Deze echo is gemaakt met 14+3 weken

4 jaar geleden

Ik zie bij jou eerder een hamburgertje ipv een piemeltje. Ik zou voor de zekerheid toch nog eens een pretecho plannen, dan weer je het zeker

4 jaar geleden

Dit is de onze. Het is dat ik ook geen 3 streepjes zie.. en dat ze tijdens de echo een bobbeltje liet zien. Maar t blijkt maar dat ze ongunstige foto's kunnen kiezen soms🤣

VRIEND

4 jaar geleden

Dit was bij ons met 15 wkn. (Jongen) Ik zou normaal altijd zeggen; vertrouw op je verloskundige. Maar dit ziet er idd wel heel anders uit. Heeft je vk bijvoorbeeld aangegeven dat ze het zeker weet? Of heeft ze het even vluchtig gezien? Was je nog van plan om een 3D echo te laten maken? Want dan is het natuurlijk nog beter te bekijken.

4 jaar geleden

Ik zou toch even een extra pretecho inplannen. Zodat ze nog een keer goed kunnen kijken en je ziet je prachtige baby weer 🥰🥰

4 jaar geleden

Ik zie bij jou eerder een meisje. Ik heb zelf een zoontje in mijn buik, en bij hem zag het er veel groter uit in de 20 weken echo. Ik zou het toch dubbelchecken

4 jaar geleden

Ieder bedankt voor de reactie! Had stiekem gehoopt dat iemand kon zeggen: “hè, zo zag mijn jochie er ook uit” Hahah. 3D echo is volgende week gepland mochten jullie het leuk vinden zal ik hier de uitkomt met wat foto’s plaatsen. Vind het erg spannend nu, ergens denk ik. De Nub (die volgens experts heel overtuigend was) mevrouw van de pretecho en de Vk kunnen er toch niet alle 3 naast zitten 😅 Maarja de foto is wel gek inderdaad en de VK was zelf niet overtuigd, mevrouw van de pretecho weer wel.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op loesjejoos8

Ieder bedankt voor de reactie! Had stiekem gehoopt dat iemand kon zeggen: “ ...
Op bewegend beeld zien ze natuurlijk veel meer dan wij op alleen 1 fotootje, dus wat dat betreft zou je ervan uit mogen gaan dat de pretecho-dame het echt wel bij het juiste eind heeft. Het is tenslotte haar werk. Maar ik snap zeker je twijfel door de foto die je postte hoor! Zou superleuk zijn als je je 3D-echo wilt delen🥰🥰