6 Reacties

3 jaar geleden

Volg 馃槉

3 jaar geleden

Ik volg ook!

3 jaar geleden

Wij gaan in mei 8 dagen naar Turkije. Dan is onze zoon 10 maanden. Wij vliegen rechtstreeks op Dalaman wat max 3,5 uur vliegen is. Het hotel beschikt over een baby bedje. Dus die hoeven wij niet mee te nemen. Daarnaast prive transfer geboekt inclusief autostoeltje. Zodat je niet met de bus mee hoeft en sneller in je hotel bent. Wij vliegen met Sunexpress en voor de kleine mag ik 20 kg ruimbagage meenemen en natuurlijk de buggy. Zonder extra kosten.

3 jaar geleden

Hoi! Wij gaan in mei op vakantie naar Mallorca. Onze kleine is dan 10 maanden. Ik wil zelf het volgende meenemen (buiten de normale pak lijst om): - Zwembadje (elke dag chloor en in de zon liever niet. Deze kunnen we dan zelf in de schaduw naast ons zetten) - Zwemband waar ze in kan - uv pakje - White noise (gebruiken we normaal nooit maar Miss dat het helpt als we uiteten gaan en ze dan kan slapen. We zijn normaal super steady met haar ritme maar willen proberen een keer het wat later te maken en hopen dat de white noise haar helpt te blijven slapen). - verder een doen we een trui aan met touwtjes zodat ze daarmee kan spelen in het vliegtuig hahah. En verder nog geen idee

3 jaar geleden

Wij zijn afgelopen januari naar fuerteventura geweest 4,5 uur vliegen.. onze zoon was toen 6 maanden. - wij hadden een buggy gekocht die als handbagage kon (maar we hebben hem wel laten inchecken), die je in 1 klik in en uit kon klikken. Mega chill op vakantie! Hij kon ook nog niet zo goed zitten maar deze kon tot ligstand, waarbij hij in het restaurant gewoon geslapen heeft. - fles bij opstijgen en bij dalen! Wij hadden het geluk dat het 4,5 uur vliegen was dus heb op beide momenten kunnen aanbieden. Je kan dit ook gewoon met beetje water doen, of speentje. Dit helpt voor de oortjes. - speelgoed mee - wij hebben ons vliegtuigstoel geboekt, koste iets extra, maar daardoor zaten we wel aan het gangpad, wat wel zo prettig was als ie schone luier nodig had.. - wij hadden draagzak mee in het vliegtuig, ook omdat we een tussenlanding hadden en omdat dus de buggy werd ingecheckt! - wij hadden een dekentje mee waar hij lekker op schoot op kon liggen als ie ging slapen! Ik moet zeggen dat ie het voorbeeldig heeft gedaan. Was best beetje zenuwachtig. Zelfs op terugweg met tussenlanding. Hij heeft niet eens zoveel geslapen maar was gewoon gezellig! We hadden geen campingbedje mee omdat we in het hotel een camping bedje hadden. Mocht je dit niet hebben dan is zo鈥檔 tentje misschien een idee? Dingen die onmisbaar zijn voor onderweg; - fles benodigdheden (je mag gewoon flesje water/thermosflesje bij je hebben) - verschoonmatje/schone luier/ schoon kleding setje etc - HANDALCOHOL haha (als t toch net wat viezer wordt) - twee hydrofiele doeken onderweg - speelgoed (boekje en rammelaar ofzo) - speen/knuffeltje om te slapen - Fruithapje / lepeltje / slab Voor op vakantie; Zonnebrand 50 baby Uv pakje Zonnehoedje Zwemband evt, hebben wij niet veel gebruikt Zonnebril baby Babyfoon (wij zaten op 5 meter van het zwembad met onze kamer, konden tijdens z鈥檔 slaapje daardoor mooi aan het zwembad liggen, en ook als we op ons terrasje zaten, deur dicht, babyfoon aan) Wij hadden zwemluiers meegenomen en eigen luiers niet, onder het mom die kopen we daar wel. Was mega duur en alleen in groot verpakking te verkrijgen, terwijl zwemluiers in klein pakje was geweest. Melkpoeder hadden we ook gewoon op voorraad mee omdat we niet ander merk enzo wilden doen.. En verder altijd handig om mee te nemen; Baby paracetamol Thermometer Neusspray Muggenspul voor baby鈥檚 Ok茅 tot zover mijn mega verslag haha! Sorry 馃槄 Het viel mij allemaal heel erg mee en was heel erg leuk!!

3 jaar geleden

Wij zijn in december naar Lanzarote gevlogen, ons zoontje was toen net geen 6 maanden. - Draagzak was echt onmisbaar. Op het vliegveld, in het vliegtuig om evt troost te vinden (hebben we zelf niet hoeven doen gelukkig, maar zagen we bij een medepassagier die de halve vlucht door het gangpad moest lopen met een huilende peuter in de draagzak) - tweedehands buggy gelukkig gekocht en meegenomen, want bij terugkomst in Eindhoven was ie kapot... gelukkig niet onze goede kinderwagen!!! - babybedje bij boeking gevraagd dus die hoefden we niet mee te nemen. Ik had wel eigen beddengoed voor hem. - Flesje geven bij opstijgen! Hij heeft zo geen last van zijn oortjes gehad - Genoeg (gekookt) water voor bijv. evt een extra flesje. Hadden wij wel nodig tijdens onze tussenstop maar toen was helaas de druk al uit het vliegtuig waardoor ze geen gekookt water voor ons meer hadden. - grote hydrofiele doeken - evt een kinderprogramma downloaden op netflix/videoland als je dat hebt. Makkelijk voor lastige momenten in het vliegtuig voor als speelgoed niet meer werkt. - Meer dan genoeg melkpoeder als je dat niet daar wil kopen. Wij kwamen voor de terugreis tekort oeps! - thermometer - evt van die zetpillen tegen verstopping. Ons zoontje kreeg daar verstopping, was ontroostbaar, dus we zijn op zoek moeten gaan naar een apotheek. Geen probleem in het buitenland maar beter goed voorbereid denk ik dan - Genieten! Ons zoontje was zo mega mega blij tijdens de vakantie. We hebben een top week gehad 馃