24 Reacties

één jaar geleden

Ik moest de afgelopen weken verplicht fulltime kolven.. heel moeilijk om mijn productie op pijl te houden, zoveel werk met schoonmaken van de kolfspullen enzo, baby moet wachten tot flesjes verwarmd zijn. Ik hoop echt zo hard dat ik weer live mag gaan voeden 😅 Geen antwoord op je vraag is dat natuurlijk. Je kunt altijd fulltime gaan kolven maar dit kan wel ten koste van je melkproductie gaan als je pech hebt

één jaar geleden

Reactie op Samantha ZM

Dankjewel. Ik heb tot nu toe vandaag 4 keer gekolfd, met een opbrengst van ...
Doe je aan therapeutisch flesvoeden? Daarvan kun je filmpjes vinden op YouTube. Je baby kan zich op die manier mogelijk beter verzadigd voelen

één jaar geleden

Reactie op Samantha ZM

Dankjewel. Ik heb tot nu toe vandaag 4 keer gekolfd, met een opbrengst van ...
Mijn zoontje geeft heel duidelijk aan wanneer hij vol zit. En de ene keer dronk hij meer dan de andere keer. Ik vulde gewoon de fles en als het op was maar hij kwam snel erna of hij bleef huilen gaf ik gewoon wat meer. Je merkt vanzelf hoeveel hij nodig heeft, duurt een paar dagen van proberen. De formule geeft een gemiddelde weer. Mijn zoontje is fors en zit op de p90 lijn dus hij hield zich nooit aan de formule 😅. Aan de borst stopt hij ook als hij genoeg heeft dus probeerde er op te vertrouwen dat hij ook aangeeft dat het genoeg is met de fles. Hij spuugt nooit en is tevreden, kwam netjes met genoeg tijd er tussen.

één jaar geleden

Reactie op EvaH1993

Mijn zoontje geeft heel duidelijk aan wanneer hij vol zit. En de ene keer d ...
Bedankt voor je reactie! De afgelopen paar dagen waren emotioneel. Het fulltime kolven is toch ook niet helemaal wat ik wil. Ik miste het live voeden. De reden dat ik overstapte naar kolven was de groei van mijn zoontje, maar dat verbeterd niet door het kolven en dan flessen. Dus ben weer terug naar live voeden en probeer niet te stressen over zijn gewicht. Tot nu toe lukt dat. Borstvoeding is leuk en fijn maar als er uitdagingen zijn ook stress vol