13 Reacties
3 jaar geleden
Ik volg ook even. Moet zeggen dat zowel mijn verloskundige alsook mijn kraamzorg heeft aangegeven dat Nutrilon wel de mooiste “resultaten” gaf, bij kindjes die moeilijk op gewicht komen schijnt Nutrilon het wel beter te doen. Maar als dat geen issue is dan zijn in principe alle (huis)merken van prima kwaliteit. Kwestie van proberen misschien?
3 jaar geleden
Huismerken zijn exact hetzelfde als de Nutrilon verpakkingen. Trap niet in de merknaam. Er is zelfs onderzoek geweest naar de babyvoeding hierover. Zie de link:
https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001
Het scheelt een hoop geld en je krijgt dezelfde inhoudt!
3 jaar geleden
Zowel hero baby als AH merk of wat dan ook het is allemaal hetzelfde...
3 jaar geleden
Ik gebruik kruidvat extra care en ben er zeer tevreden over . Als je twijfelt kijk eens de aflevering van keuringsdienst van waarde .Ik zie dat de link hieronder is geplaatst.
Succes😊
3 jaar geleden
Je betaald inderdaad wel voornamelijk voor de naam. Qua voedingstoffen moet de basis voor alle zogelingenvoeding hetzelfde zijn. Enige wat ik wel mee wil geven als je nu al met 1 merk begonnen bent voorzichtig te zijn met wisselen omdat dit wel buikklachten op kan leveren. Evt. mis met CB of VK overleggen hoe je dan het beste kunt wisselen van voeding (mocht dit aan de orde zijn). Ik heb in de eerste week bijgevoed met nutrilon (die hadden handige portie verpakkingen) maar er is mij toen wel gezegd daar bij de blijven door de kraamverzorgster.
3 jaar geleden
Reactie op Kersepitje2022
Ik volg ook even. Moet zeggen dat zowel mijn verloskundige alsook mijn kraa ...
Die van ons heeft anderhalve week Jumbo huismerk gehad maar niet afgevallen.
Wij zijn wel overgestapt. Na 2 weken. Jumbo huismerk mengt moeilijk, continu klonten. Baby had harde ontlasting, veel krampjes en spuugde regelmatig.
Wij zijn toch overgestapt op Hero Baby Nutrasense 1.
De basis is inderdaad allemaal hetzelfde maar de vulstoffen zijn wel anders.
Hero klontert niet, drinkt hij rustiger, ontlasting is normaal en minder krampen.
3 jaar geleden
Reactie op Mixelle91
Je betaald inderdaad wel voornamelijk voor de naam. Qua voedingstoffen moet ...
Wij hebben nu nutrilon en gaan overstappen op kruidvat, cb gaf aan eerst een paar flessen half half te mengen
3 jaar geleden
Wij hadden nutrilon en nu overgestapt naar Kruidvat. Heb het idee dat hij minder krampjes heeft...