8 Reacties

4 jaar geleden

Ben benieuwd, ik zou het zelf niet doen ben niet zo tv type haha🙈

4 jaar geleden

Reactie op MommyQ

Ben benieuwd, ik zou het zelf niet doen ben niet zo tv type haha🙈
Jaa mijn moeder zegt ook, je zou t wel leuk doen, maar denk dat jullie te burgelijk zijn voor dat programma hahaha

4 jaar geleden

Misschien eens goed om te laten zien dat er ook jonge ouders zijn die wel verder ontwikkeld zijn😉 Ik snap je punt wel hoor..je moet je wel echt fijn erbij voelen. En een groot deel van je leven, positief en negatief word natuurlijk wel op straat gelegd!

4 jaar geleden

Oef ja ik snap het dilemma. Zelf vind ik het een heel mooi programma, ik heb altijd alle seizoenen gekeken. Ik denk dat anderen dit niet voor je kunnen bepalen. Het is belangrijk om voor jezelf na te gaan: kan ik er iets uithalen? Heb je bijvoorbeeld een relatie met de vader van de baby, alle support van je ouders, alles op een rijtje qua opleiding/werk? Dan zou het kunnen zijn dat het niet echt iets toevoegt. Mocht je wél worstelen met bepaalde zaken, kan het echt wel verrijkend zijn. Bepaalde cursussen, fijne inspiratie en motivatie, leuke cadeaus, mooie kansen en wellicht een waardevol contact met een bekende moeder. Sommige deelneemsters zijn inderdaad iets minder ‘ontwikkeld’ maar dat verschilt. Bovendien zou het juist mooi zijn als er ook iemand in zit die uit ander hout gesneden is, omdat dan ook weer andere meiden zich goed met je kunnen identificeren. ☺️😘

4 jaar geleden

Wat leuk dat je gevraagd bent. Denk er wel aan bij het overwegen dat je met social media veel wisselende opmerkingen kan krijgen wat ook onzekerheden met zich mee kan brengen.

4 jaar geleden

Wat leuk dat je gevraagd bent! Ik vind het een geweldig programma 🤩 als het feit dat je op tv komt jou verder niet uitmaakt zou ik het wel doen! Juist om te laten zien dat het ook anders kan 😊😁 allebei je keuzes zijn te begrijpen en is volledig aan jou. You go girl! 😘

4 jaar geleden

Leuk!! Moeilijke beslissing maar die kan alleen jij maken. Ik denk dat je er allicht iets van kunt leren en het is ook leuk om eens een andere kant te laten zien. Wel moet je sterk in je schoenen staan omdat iedereen er natuurlijk iets van gaat vinden (online), zowel positief als negatief.

4 jaar geleden

Mooi programma inderdaad. Zou wel goed kijken naar het contract en voorwaarden als je eruit wilt stappen. Zie ook onderstaand artikel. https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2234738-nrc-deelnemers-vier-handen-op-een-buik-voelen-zich-misleid.html