89 Reacties

2 jaar geleden

Net wat je zegt, ook verslaafd maar dan met verkoop! Zo leuk dat mensen voor een klein bedrag m’n mannetje z’n kleertjes kunnen overnemen. 🥰 mijn account: lieees1 —> kleding nu tot maat 68 💙

2 jaar geleden

Reactie op lieees1

Net wat je zegt, ook verslaafd maar dan met verkoop! Zo leuk dat mensen voo ...
Hihi zo leuk! Ik ga binnenkort ook alle kleding van me zoontje uitruimen en kijken wat ik kan verkopen.. 💙😍

2 jaar geleden

Ik. Bijna alles voor de kleine meid komt van vinted

2 jaar geleden

Reactie op lieees1

Net wat je zegt, ook verslaafd maar dan met verkoop! Zo leuk dat mensen voo ...
En wat een mooi mannetje is je zoontje 😍

2 jaar geleden

Reactie op Mama_vanbijnatwee

En wat een mooi mannetje is je zoontje 😍
Super lief, dankjewel! 🥰

2 jaar geleden

same here 🙋🏼‍♀️ heb naast kleding ook wasbare luiers, een matrasje en kinderwagen van vinted 😅 voelt wel echt goed, toch merk ik dat ik wel een paar keer per dag op de app kijk.. iets waar ik minder trots op ben.

2 jaar geleden

Reactie op ambreavalon

same here 🙋🏼‍♀️ heb naast kleding ook wasbare luiers, een matrasje en kin ...
Ja I know. Ik zit iedere avond vinted weer af te struinen. Heel erg 🙈.

2 jaar geleden

Toevallig voor het eerst twee hele leuke setjes voor 13 euro geshopt bij Vinted! Echt heel leuk!

2 jaar geleden

Ja ideaal 😍 ik heb ook al best wat kleding via Vinted gekocht 💕

2 jaar geleden

Ohhh tell me about it!! Mijn Vinted account is egroenen 🌿 m’n dochter is nu 1 jaar tm maat 80 heb ik online staan! Nu aan het shoppen voor de aankomende man 😍👶🏻

2 jaar geleden

Guilty! 🙋🏻‍♀️😅 Echt heeeeel verslavend!!

2 jaar geleden

Reactie op Mistique

Guilty! 🙋🏻‍♀️😅 Echt heeeeel verslavend!!
Oh heerlijk. Voel ik me iets minder schuldig. Haha jij hebt ook al zo veel 🙈☺️

2 jaar geleden

Reactie op Mama_vanbijnatwee

Oh heerlijk. Voel ik me iets minder schuldig. Haha jij hebt ook al zo veel ...
Haha ja ik mag nu ook niet meer van mezelf 🤣🤣. Heb maatje 50, 56 en 62 wel ruim voldoende nu 😬😬.

2 jaar geleden

Ja hier ook enorm verslaafd, niet alleen voor de baby, maar ook voor m'n twee zoontjes. Waar zoeken jullie op? Nu een meisje dus mag ook wel wat andere dingetjes kopen. Ik vind Lil atelier leuk, en zoek veel naar wol zoals Unaduna en Joha. Bobo Choses vind ik ook leuk. Maar ook veel Zara

2 jaar geleden

Oeh ja hier ook! Hier vooral wol & wol zijde. Dus joha, Engel, Cosilana etc. Maar heb ook een aantal pakjes van Konges Slöjd💓 Dat is van bio -katoen. Vind ze Zó cute. We weten nog niet of we een jongen of meisje krijgen dus heb er nu even een stop op gezet 🤣 Heb er ook een fantastisch babynestje gescoord van Konges Slöjd & retro lakentjes voor de wieg en het ledikant. Heb nog 14 euro op m’n account in de plus dus wie weet bestel ik toch nog wat 😂🤪

2 jaar geleden

🙋‍♀️ ja hier ook verslaafd... tis zelfs zo erg dat ik bij de ophaal adressen mijn naam niet meer hoef te noemen... 🙈🤣

2 jaar geleden

Reactie op JDDD

🙋‍♀️ ja hier ook verslaafd... tis zelfs zo erg dat ik bij de ophaal adress ...
Hahaha dat zegt genoeg.. oops🙈

2 jaar geleden

Reactie op JDDD

🙋‍♀️ ja hier ook verslaafd... tis zelfs zo erg dat ik bij de ophaal adress ...
SAME 😂😂😂😂😂😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op JDDD

🙋‍♀️ ja hier ook verslaafd... tis zelfs zo erg dat ik bij de ophaal adress ...
Ophaal adressen?? Hoe selecteer je dat dan?

2 jaar geleden

Reactie op IreneEneri

Ophaal adressen?? Hoe selecteer je dat dan?
Dan kies je ervoor om het bijvoorbeeld bij een DHL punt te laten bezorgen! Dan kun je het daar ophalen ☺️