4 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn afgelopen zaterdag terug gekomen. Onze zoon is chronisch verkouden, had een speentje maar niets van gemerkt. Ook hij krijgt weer ergens tandjes, daar had ik dentitox voor mee. Oren is wel verstandig in de gaten te houden, met middenoorontsteking mogen ze niet vliegen.

2 jaar geleden

Hoi, hier ook een kindje die chronisch verkouden is. Op de heenvlucht hebben we er weinig van gemerkt, de terugvlucht was wat lastiger. We hebben hem een flesje gegeven met stijgen en dalen. Ik heb ook als tip gekregen om neusspray (zoutoplossing) te gebruiken. Maar overall is m’n tip, probeer schijt te hebben aan de mensen om je heen en zorg er voor dat je kleintje oké is. Dus lopen wanneer dit nodig is, veel knuffelen en een beetje afleiding. Succes met het vliegen en fijne vakantie!😘

2 jaar geleden

Ik heb dit ook meegemaakt, veel huilen, wilde niet blijven zitten. Moest constant lopen, maar toen hij eenmaal sliep was het oke. En wanneer hij wakker werd weer hetzelfde verhaal.

2 jaar geleden

Wij hebben zijn neus gesprayd voor het opstijgen en laten drinken, ging perfect. Heel de vlucht goed gegaan.