9 Reacties

3 jaar geleden

*edit: tussen de voedingen zit soms dus 5 uur. Dit is inclusief het spelen en in slaap komen wat de ene keer natuurlijk langer duurt dan de andere. Ze wordt alleen niet zelf meer wakker na 3/ 3.5 uur.

3 jaar geleden

Hier ook de prematuur baby.ik maak ons meisje wel wakker voor de voedingen.ik laat haar niet door slapen

3 jaar geleden

Hier liet onze dochter in de kraamweek er soms ook 4 of 5u tussen zitten. Als ze goed groeien, genoeg poep- en plasluiers hebben en tevreden zijn is het goed volgens onze verloskundige. Moet wel zeggen dat onze dochter 脿 terme is geboren, dus ik niet weet hoe het precies met prematuren zit. Maar denk dat het wel hetzelfde is...

3 jaar geleden

Onze prematuur deed dit ook al snel. Zolang ze groeit, goed plast en helder en alert is, is er niks aan de hand

3 jaar geleden

Reactie op Maxenwen

Hier ook de prematuur baby.ik maak ons meisje wel wakker voor de voedingen. ...
En slaapt ze dan goed in na de voeding? Ik vind het een moeilijk dilemma omdat ze soms echt 2 uur wakker is nog na de voeding. Dus dan ben ik blij als ze slaapt.

3 jaar geleden

Onze dochter is ook geboren met 33 weken. In het begin moesten we haar wakker maken, omdat ze qua gewricht nog echt niet te lang tussen de voedingen in mag hebben. Toen ze de 4 kilo had aangetikt mochten we de nachtvoeding op aanvraag gaan doen en overdag Max 4u er tussen. Inmiddels is ze gecorrigeerd 9 weken en weegt ze 4,8kilo en geven we overdag om de 4u en de nacht slaapt ze soms door. Als ze wel wakker wordt geef ik een half flesje, maar dit hoeft in principe niet. Bij ons is gezegd dat we qua eten haar kalenderleeftijd mogen aanhouden. Dus met 4 maanden al gaan oefenen met groente hapjes. Haar maag en darmpjes zijn natuurlijk al eerder aan het werk gemoeten. Dus ik wil half oktober gaan starten met groente oefenen en dan is ze 4,5 maand oud en gecorrigeerd 3 maanden.

3 jaar geleden

Reactie op MaddyM

En slaapt ze dan goed in na de voeding? Ik vind het een moeilijk dilemma o ...
Ze slaapt niet altijd goed na de voeding,het is heel erg verschillend. Ik geef wel eerlijk toe dat ik het ook fijn vind om zelf de touwtjes in handen te hebben(ben een beetje een controlfreak 馃槵)

3 jaar geleden

Ons zoontje is geboren met 34+6 en sliep na een week snachts door. Hij krijgt nu inmiddels 180+6 en slaapt 4 uur tussen de voedingen en dan van 23.00 tot 7.00. Hij is nu 10,5 week en de kinderarts geeft aan dat zolang ze voldoende binnen krijgen ze best op minder voedingen kunnen, langer er tussen kunnen hebben. 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op MamavanR

Ons zoontje is geboren met 34+6 en sliep na een week snachts door. Hij krij ...
Gecorrigeerd 5,5 week dus. 馃き