29 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb tweedehands eentje van maxicosi, is gewoon prima

3 jaar geleden

Hier zat hij standaard bij de kinderwagen (Easywalker). Heb je hem echt nodig in de maxi cosi? Ik had er een voetzak in gekocht (Jollein) alleen vind meneer deze te warm. Dus ik werk voor de maxi cosi weer met dekentje. Misschien een optie?

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Hier zat hij standaard bij de kinderwagen (Easywalker). Heb je hem echt nod ...
Dekentjes blijven nooit lang liggen bij hem 😅 Heb het niet perse nodig in de Maxi-Cosi, want is vooral voor in de auto. Maar die is niet zo lang meer te gebruiken en niet super als het echt waait of slecht weer is

3 jaar geleden

Ik ben ook op zoek. Had een mooie gezien van JOLLEIN, heb van hen al de bouclé voetenzak voor in de maxicosi maar die vind ik eigenlijk te dun voor in de wagen en is absoluut niet water en wind afstotend 😅

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Ik ben ook op zoek. Had een mooie gezien van JOLLEIN, heb van hen al de bou ...
Mijn vraag is dan ook, zijn er anderen die de voetenzak voor in de buggy/wagen hebben van JOLLEIN?

3 jaar geleden

Deze is prima!

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 van Topmark te leen van onze schoonouders. Prima ding, wind en waterdicht en lekker lang. Ideaal voor mijn lange zoontje. En ook helemaal niet duur!

3 jaar geleden

Edit: we hebben de Topmark Olly.

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Mijn vraag is dan ook, zijn er anderen die de voetenzak voor in de buggy/wa ...
Ja ik! Doe mijn dochter nog wel een vestje + muts aan, of een berenpakje als het heel koud is. Maar verder bevalt het goed. En als het regent trek ik de regenhoes er overheen

3 jaar geleden

Ik heb er een van elodie details. Hele lekkere warme en waterdichte zak! Echt zo blij mee

3 jaar geleden

Wij hebben deze voor in onze reisbuggy (maxi cosi lara). Zijn nu op wintersport en ze blijft goed warm! Thuis zit ze gewoon in de Nina Demi Grow wandelwagen (met voetenzak) maar deze voetenzak is echt stuk dikker en warmer! Onze oudste van 2.5 past er ook nog net in! Top aankoop voor €30! https://www.vanastenbabysuperstore.nl/be/voetenzak-deluxe-winter-titanium-baby-buggy-melange-grey

3 jaar geleden

Wij hebben die van Uppababy. Schoonmoeder had zelf een voetenzak willen maken, maar die van Uppababy is wel echt goed. Prijs is in verhouding met kwaliteit.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Uppa baby en deze voetenzak: https://www.babypark.nl/qute-universele-buggy-voetenzak.html

3 jaar geleden

Zijn er ook die deze hebben als voetenzak voor in de kinderwagen? Is deze langer te gebruiken dan tot ongeveer een jaar? Deze is naar mijn idee wat langer (te gebruiken) dan de andere voetenzak die ik heb van Jollein. Ik heb al de 'Jollein Boucle Naturel 3/5 punts 0-9 Maanden' voor in de Maxicosi, waar hij prima voor is, maar ik vind hem vrij kort/klein en voor mijn gevoel niet mega warm als ik kijk naar de 'dekbed' varianten die anderen hebben op hun kinderwagens.

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Zijn er ook die deze hebben als voetenzak voor in de kinderwagen? Is deze l ...
Ik heb deze ook al gezien, vraag het mij ook af! Beetje zelfde als de voetenzak van Elodie Details. Vind ze beide erg mooi!

3 jaar geleden

Reactie op 1Lisa

Ik heb deze ook al gezien, vraag het mij ook af! Beetje zelfde als de voete ...
Ben vooral gek van de kleur, de binnenkant is heerlijk zacht en de prijs is ook nog is mooi meegenomen ☺️ Maar toch houdt iets me tegen om hem zonder reviews te kopen. Ben jij er al uit?

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Ben vooral gek van de kleur, de binnenkant is heerlijk zacht en de prijs is ...
Nee helemaal niet haha 😅 Heb een paar zoekopdrachten staan in Vinted, omdat ik de meeste wel duur vind. Maar als ik mocht kiezen waarschijnlijk 1 van Elodie Details. Ik vind deze heel mooi

3 jaar geleden

Reactie op 1Lisa

Nee helemaal niet haha 😅 Heb een paar zoekopdrachten staan in Vinted, omda ...
Ofja die van Uppababy zelf, maar die kom ik 2de hands gewoon niet tegen

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Zijn er ook die deze hebben als voetenzak voor in de kinderwagen? Is deze l ...
Kijk vooral naar je kindje, mijn zoontje zou hier echt gek in worden van de warmte. Deze lijkt me echt mega dik, beetje -15 idee.