13 Reacties

3 jaar geleden

Wij houden het in de maxicosie bij een dekentje, enige reden dat ze in maxicosie zit is in de auto en daar kan de kachel aan.

3 jaar geleden

Wij hebben de Jollein voetenzak. Die kan ook in de kinderwagen. Hij trapt ook altijd zijn dekens af en leek me gewoon praktisch. Al paar keer gebruikt. We doen hem in de auto weer deels af. Omdat het daar niet koud is

3 jaar geleden

Ik heb ook de voetenzak van jollein. Is perfect want hij zit vast. Vind het ook wel extra bescherming voor tegen de wind enzo. Dekentje kan wegwaaien

3 jaar geleden

Ik zit er altijd naast in de auto dus doe gewoon een dekentje er over heen. Gebruiken hem niet ook als kinderwagen aangezien we van lopen houden en ze liever niet te lang in maxi cosi mogen zitten.

3 jaar geleden

Ik gebruik 'm wel, vind het wel handig dat het gewoon vast zit en je niet steeds een los dekentje hoeft mee te nemen of bang dat deze eraf waait/valt (zeker als het regent). De ondergrond waar ie op ligt is zo ook meteen wat warmer. De auto is natuurlijk wel warmer dan buiten, maar nog steeds best fris in de winter (en ook met verwarming niet direct warm).

3 jaar geleden

Ik heb een berenpakje. Zit helemaal om je kindje heen en kan ze niet wegtrappen

3 jaar geleden

Reactie op Rondx2

Ik heb een berenpakje. Zit helemaal om je kindje heen en kan ze niet wegtra ...
Dat schijnt niet veilig te zijn voor gebruik in een autostoel. Vandaar dat ik een voetenzak heb gehaald.

3 jaar geleden

Wij gebruiken hem alleen in de maxicosie op de fiets, of in de wandelwagen als je kindje al kan zitten. Die van ons past ook op het zitje van de bakfiets dus daar gebruiken we hem ook. In de auto gebruiken we hem niet. Dan gebruiken er een vestje/ jasje en een dekentje.

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Dat schijnt niet veilig te zijn voor gebruik in een autostoel. Vandaar dat ...
Ooh serieus? Waarom is het onveilig?

3 jaar geleden

Reactie op BabyBali

Ooh serieus? Waarom is het onveilig?
Veilig op reis: geen winterjas aan in de autostoel Waarschijnlijk kleed je je kindje lekker warm aan als je in de winter op pad gaat. Met een muts en sjaal, winterjas of skipak ben je klaar voor de kou of voor de reis naar de wintersport. Maar wist je dat een winterjas, berenpak of skipak dragen in de autostoel heel gevaarlijk is? Door de dikke voering kun je de gordels namelijk niet strak genoeg aantrekken. Op het oog lijk je je kind misschien echt goed vast te zetten, maar bij een flink ongeluk wordt die voering helemaal plat gedrukt. Er ontstaat dan zoveel ruimte tussen je kindje en de gordel, dat je kindje gemakkelijk uit zijn autostoeltje kan schieten bij een ongeluk.

3 jaar geleden

Mag ik jou ook meteen vragen wat je van de omslagdeken vindt? Ik zit daarover na te denken. Een voetenzak in de auto zou ik niet zo snel doen omdat je de auto warm maakt en het al gauw te heet kan worden in de voetenzak voor de kleine.

3 jaar geleden

Hier ook een kind die alle dekens van zich aftrapt, maar hebben ook de voetenzak van Jollein. Wat de andere dames al zeggen, deze zit vast. Heerlijk ding, lekker warm ook!

3 jaar geleden

Reactie op MDad

Mag ik jou ook meteen vragen wat je van de omslagdeken vindt? Ik zit daarov ...
In de auto heb ik het niet dicht. Gewoon loshangen. Zodra we uit de auto gaan doe ik dat over zijn lichaam heen en rits ik het pas dicht.