2 Reacties

13 dagen geleden

Hi! Hier precies hetzelfde! Ze eet alleen het vlees zelf. Verder vindt ze het niet echt de moeite waard ofzo. Soms wil ze nog wel haar pasta een beetje zelf eten maar zeker niet alles. Groente pakt ze sowieso niet. Heel soms als er een beloning tegenover staat (2 hapjes zelf eten en dan mag je nog één hapje vlees van papa of mama). Ohja en frietjes eet ze wel zelf, maar die krijgt ze natuurlijk niet vaak. Overigens wil onze dochter liefst alles nog gevoerd krijgen. Fruit en brood lukt tegenwoordig wel aardig zelf maar sommige dagen ook niet. Of het gaat zo traag dat ik uiteindelijk toch maar ga voeren. Ze vergeet namelijk continu dat ze aan het eten is dus je moet na elk hapje zeggen dat ze weer een hapje moet nemen. Ze kan ook niet eten zonder te spelen. Een deel van haar eten wordt altijd genuttigd op haar speelkleed. We beginnen wel altijd aan tafel maar daar moeten ook speeltjes bij. Ik snap dat dit afleidt maar anders eet ze helemaal niet. Die stap komt wel weer als ze iets groter is en ook langer stil kan zitten... One thing at a time denk ik dan maar. Geen tips dus maar wel herkenning. Blij om eindelijk te lezen dat we niet de enige zijn 😅

13 dagen geleden

Reactie op Dee89

Hi! Hier precies hetzelfde! Ze eet alleen het vlees zelf. Verder vindt ze h ...
Ja hier dus ook zelfde ben ook blij dit te lezen haha