5 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons was er een kleine afwijking van 0,25 ofzo op 1 oogje. Maar ze vonden dit niet verontrustend en dit kon er nog uit groeien zeiden ze. Binnen een jaar zou er een nieuwe test zijn, maar we moeten dus niet vroeger gaan. Was de afwijking bij jullie groter dan?

2 jaar geleden

Hallo! Benieuwd naar de reacties! Hier ook afwijkende oogtest deze week bij K&G, in september afspraak bij de oogarts. Ik ben benieuwd

2 jaar geleden

Hoi, mijn zoontje van 3.5 is net bij de oogarts geweest omdat hij soms scheel kijkt met 1 oog. Blijkt ook een lui oogje te zijn, gij moet nu 3 maanden elke dag 3 uur een pleister op zijn 'goede' oog om de andere actief te trainen. En dan weer voor controle.

2 jaar geleden

Reactie op Maaike Gallant

Bij ons was er een kleine afwijking van 0,25 ofzo op 1 oogje. Maar ze vonde ...
Ze hebben nog niets vastgesteld. Alleen dat 1 oogje afwijkend is en we het opnieuw moeten laten testen. Maar dat is nog even, daarom was ik al benieuwd naar de mogelijke gevolgen 馃槉

2 jaar geleden

Hier afwijking van +8 aan beide ogen. Terwijl ik hier nooit iets van heb gezien. Heel bijzonder! Blijkbaar doet ons kleintje nu enorm veel moeite om goed te kunnen zien van dichtbij. Maar om een lui oog te vermijden, gaan we wel een brilletje halen.