11 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even! Hetzelfde probleem. Mijn vriend denkt dat het aan die witte steuntjes ligt.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gehad! Heb contact opgenomen met de verkoper (van Asten in Tilburg) en heb toen nieuwe onderdelen ontvangen en het wiebelen was weg! Het gebeurt namelijk vaker dat de stoel wiebelt. Ik moest een foto maken en een filmpje van het wiebelen bedenk ik me nu!

4 jaar geleden

Reactie op Loulou77

Ik heb hetzelfde gehad! Heb contact opgenomen met de verkoper (van Asten in ...
Wij hebben hem ook bij Van Asten gehaald. Planken pasten eigenlijk ook niet echt dus lijkt wel krom te trekken.

4 jaar geleden

Reactie op Leto

Ik volg even! Hetzelfde probleem. Mijn vriend denkt dat het aan die witte s ...
Onze wiebelt niet, maar maken geen gebruik van de witte steuntjes

4 jaar geleden

Ik heb die witte steuntjes er (nog) afgelaten! Maar sowieso iets om denk even contact op te nemen.

4 jaar geleden

Reactie op C1993R1991

Onze wiebelt niet, maar maken geen gebruik van de witte steuntjes
Mijn vriend heeft de stoel in elkaar gezet dus ik heb er niets van meegekregen, waar zijn die witte steuntjes voor? Hij zei dat het zo in de gebruiksaanwijzing stond maar niet waarvoor ze zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Leto

Mijn vriend heeft de stoel in elkaar gezet dus ik heb er niets van meegekre ...
Verlenging van de pootjes aan de achterkant, zodat deze minder kans heeft om achterover te kantelen dacht ik.

4 jaar geleden

Reactie op C1993R1991

Verlenging van de pootjes aan de achterkant, zodat deze minder kans heeft o ...
Dat dachten wij ook. Met 1 wit pootje staat die stabiel. Toch maar Van Asten gemaild. Ben benieuwd wat ze hiermee doen.

4 jaar geleden

Op de stokke site staat hoe je dit mogelijk zelf kan oplossen:

4 jaar geleden

Reactie op yaram

Op de stokke site staat hoe je dit mogelijk zelf kan oplossen:
Dank je!

4 jaar geleden

Je moet gewoon contact opnemen met de verkopende partij. Je krijgt van stokke nieuwe zijkanten en probleem is opgelost! Hier hetzelfde probleem gehad